کد خبر: ۳۰۳۸۲۰
زمان انتشار: ۱۲:۴۱     ۲۱ اسفند ۱۳۹۳
تياگو سيلوا، چهره برجسته بازي شب گذشته چلسي و پاريس سنت ژرمن بود. او در نيمه اول وقت هاي اضافه يک پنالتي داد اما در نيمه دوم با زدن گل مساوي،جبران مافات کرد.

به گزارش پایگاه 598،شاید کسی تصور نمی کرد پی اس جی پس از اخراج زلاتان در دقیقه 31 و 10 نفره شدن، شانسی برای پیروزی بر چلسی و رسیدن به یک چهارم داشته باشد. آنها فصل گذشته در استمفوردبریج با گل دقیقه پایانی دمبابا از دور مسابقات کنار رفته بودند و با این سبقه، کسی برای آنها شانس زیادی قائل نبود.

بازی رفت دو تیم 1-1 خاتمه یافته بود اما در انتها، پاریسی ها پس از 120 دقیقه تلاش، موفق شدند با کسب تساوی 2-2، چلسی را حذف کرده و خود به یک چهارم نهایی برسند. تیاگو سیلوا کاپیتان پی اس جی، در انتهای بازی به خبرنگارن گفت:" به همه هواداران و اعضای تیم و باشگاه تبریک می گویم. بازی مقابل چلسی 11 به 11 هم مشکل بود چه برسد که ما مجبور شدیم بیشتر دقایق بازی را 10 نفره ادامه دهیم.
ما عالی بازی کردیم و سرسخت و محکم روبروی چلسی ایستادگی کردیم؛ با این حال معتقدم که این صعود، نتیجه برتری روحی روانی و ذهنی ما بود. اینکه این نمایش ما حاوی پیغامی برای تیم های دیگر بود را نمی دانم. فقط به خودمان فکر می کنم ولی نشان دادیم که چه هدفی داریم. ما می خواهیم قهرمان چمپیونزلیگ شویم."



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها