کد خبر: ۳۰۳۸۵۲
زمان انتشار: ۱۳:۲۲     ۲۱ اسفند ۱۳۹۳
بايرن مونيخ شب گذشته با گلباران کردن(7-0) شاختار، موفق شد به راحتي پاي به يکچهارم نهايي ليگ قهرمانان بگذارد. اين تيم هم اکنون اميد اول قهرماني اين تورنمنت به حساب مي آيد

به گزارش پایگاه 598،بازی رفت دو تیم با تساوی بدون گل خاتمه یافته بود.بایرن البته خوش شانس بود که شاختار در همان دقیقه سوم بازی ده نفره شد. پنالتی اخراج مدافع شاختار سبب شد تا بایرن توسط توماس مولر به گل دست یابد و در اواخر نیمه نیز ژروم بواتنگ موفق شد گل دوم و اطمینان بخش باواریایی ها را به ثمر برساند. در نیمه دوم نیز گل های مولر، گوتزه، ریبری، لواندوفسکی و باداشتوبر، شب کابوس وار شاختار را تکمیل کردند.

بواتنگ در انتهای بازی به خبرنگاران گفت:" ما مشخص کردیم که هدف اول بایرن، رسیدن به فینال برلین و کسب عنوان قهرمانی اروپاست. البته هنوز راه درازی تا آن روز باقیست و باید ببینیم حریف بعدی ما در یک چهارم کدام تیم خواهد بود.
هرگز بازی آسانی نبود. ما شروعی طوفانی داشتیم و مسلما پس از 10 نفره شدن حریف، کارها برای ما ساده تر شد. می خواستیم گل دوم را در نیمه اول به ثمر برسانیم تا خیالمان راحت شود که خوشبختانه چنین نیز شد. در نیمه دوم هم با خیال آسوده تری بازی کردیم و گل های بیشتری به شاختار زدیم."



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها