کد خبر: ۳۰۳۸۹۳
زمان انتشار: ۱۴:۲۰     ۲۱ اسفند ۱۳۹۳
شوخی آبی‌پوشان در اردوی پیش از بازی امروز: «چرا ناشکری می‌کنید؟ بازیکنان تیم ملی آلمان هم همین پکیج را گرفتند و اعتراض نکردند.»

به گزارش پایگاه 598، پکیج هندزفری و... که اهدایش به استقلالی‌ها اعتراض ستاره‌های آبی را به همراه داشت و بهانه‌ای شد برای برکناری افجه‌ای، هنوز هم سوژه داغ نشست‌های خصوصی بازیکنان استقلال است.

 

آبی‌پوشان در اردوی پیش از بازی مقابل نفت هم، پکیج هندزفری را سوژه خنده کرده بودند. وقتی یکی از بازیکنان استقلال هندزفری‌به‌گوش، وارد اردو شد، همبازیانش به شوخی گفتند: «پارتی بازی شده، به فلانی هندزفری بزرگ دادند، به ما هندزفری کوچک»

 

و بازیکن استقلال جواب داد: «نه بابا، ‌این را خودم خریدم، آن هندزفری هم روی دستم باد کرده، حتی به عنوان هدیه هم کسی از من قبول نمی‌کند!»

 

یکی دیگر از بازیکنان استقلال می‌گفت: «چرا ناشکری می‌کنید؟ بازیکنان تیم ملی آلمان هم همین پکیج را گرفتند و اعتراض نکردند. البته فرقش این بود که به آنها پکیج اصلی دادند، به ما پکیج چینی که یک هندزفری 5 هزار تومانی بود، یک مونوپد و چند تا کابل و آداپتور که روی هم 50 هزار تومان نمی‌ارزید.»

 

بحث که به اینجا کشید، یکی دیگر از بازیکنان استقلال حس طنازی‌اش گل کرد و گفت: «دیروز داخل مترو، یک فروشنده فریاد می‌زد پکیج هندزفری، 50 هزار تومان استقلال شد 3 تا 20 هزار تومان.»

 

این اولین باری نیست که استقلالی‌ها با پکیج هندزفری بساط شوخی و خنده راه می‌اندازند. در تمرین سه‌شنبه هم یکی از بازیکنان استقلال همبازیانش را دور خود جمع کرده بود و می‌گفت: «بچه‌ها حالا که پکیج هندزفری به عنوان پاداش گرفته‌ایم، قرار است اگر نفت را ببریم، پاداش‌مان دو جفت کفی طبی کفش باشد!»

 

آبی‌پوشان می‌گفتند «آخر ما هندزفری 5 هزار تومانی سیمی و چند تا کابل را می‌خواهیم چه‌کار؟ این چند تا کابل و آداپتور فقط به درد رضا عنایتی می‌خورد چون 4 پسر دارد و می‌تواند هرکدام از این آداپتورها را به یکی از پسرهایش بدهد!»

 

حرف آخر را یکی از آبی‌پوشان بامزه زد که به شوخی گفت: «بچه‌ها ناشکر نباشید، با مونوپد عکس سلفی بیندازید، با هندزفری موزیک گوش کنید و کابل‌ها و آداپتورها را هم به پریزهای مختلف وصل کنید. خیلی‌ها همین امکانات را هم ندارند. فقط حیف که سخنگو برکنار شد، وگرنه احتمال داشت قبل از بازی با نفت هم پکیج مسواک، خمیردندان، نخ دندان و چند جفت کفی طبی کفش به ما می‌دادند!»

خبر ورزشی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها