کد خبر: ۳۰۳۹۰
زمان انتشار: ۱۲:۵۳     ۲۳ آذر ۱۳۹۰
وزیر نیرو:
وزیر نیرو گفت: آلودگی فتنه 88 با بصیرت‌مندی مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی دفع شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، مجید نامجو ظهر امروز در جلسه شورای اداری گچساران اظهار کرد: پیشرفت و توسعه ایران اسلامی مدیون شهدا و حضرت امام راحل بوده و افتخار درخشیدن نام ایران به برکت ایثارگری‌های این عزیزان است.
وی افزود: فرزندان ایران اسلامی با رهگیری و کنترل هواپیمای جاسوسی آمریکا اقتدار و عزت ایرانیان را که مدیون شهدا و رهبری امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران است را به جهانیان ثابت کردند.
نامجو، درخواست اوباما در زمینه برگرداندن این هواپیمای جاسوسی را نشان دهنده اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ناتوانی غرب در برابر ایرانیان عنوان کرد.
وزیر نیرو با اشاره به حادثه تاریخی نهم دی‌‌ماه گفت: این حادثه از طریق ارگان‌های نظامی و انتظامی و سیاسی قابل حل نبود و مردم با بصیرت و ولایت‌مدار ایران اسلامی با بصیرت خدادادی خود این آلودگی را از کشور دفع کردند.
نامجو افزود: ایران اسلامی 33 سال در زیر فشار شدیدترین تحریم‌ها قرار داشت و در زمان جنگ تحمیلی نیز همانند هم اکنون محدودیت نداشتیم.
وی تصریح کرد: به فضل الهی به خاطر خودباوری ایجاد شده در میان مردم، مشکلات توسط خود مردم حل می‌شود.
نامجو با اشاره به اهداف چهارمین دور از سفرهای استانی رئیس جمهور و هیئت دولت به کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: دولت برای بررسی مصوبات سفرهای قبلی به کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده است.
وی افزود: دولت قصد دارد تا با بررسی‌های دقیق و کارشناسی پروژه‌های قابل عملیاتی شدن را عملیاتی کند و با حذف پروژ‌ه‌های غیر قابل اجرا، دلایل حذف این پروژه‌ها را به مردم اعلام کند.
این مقام عالی وزارت نیرو عنوان داشت: دولت دغدغه اشتغال و کار را در سفر چهارم خود به این استان دنبال کرده و راهکارهای عملی در این زمینه ارائه می‌شود.
نامجو با اشاره به اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها تصریح کرد: دولت جمهوری اسلامی ایران خدمات مطلوبی را به مردم ارائه داده است و هدفمندی یارانه‌ها را با قوت اجرا کرده و مراحل بعدی را نیز با کمک مردم طی می کند.
وی تأمین مسکن را برای خانواده‌ها را از اولویت‌های این دولت دانست و افزود: دولت اجرای مسکن مهر را به خوبی پیش برده است تا مردم در این زمینه دغدغه‌ای نداشته باشند.
نامجو با تأکید بر استفاده از ظرفیت استان‌ها برای تولید ثروت برای مردم بیان کرد: مردم نیازمندی‌های خود را از طریق ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود در خود استان‌ها تأمین کنند.
وی با اشاره به اینکه سد کوثر 30 درصد آب گچساران را تأمین می‌کند، گفت: برای زیرپوشش قرار گرفتن تمامی نقاط گچساران از آب سد کوثر نیاز به اعتبار لازم بوده که در این زمینه پیگیری‌های لازم انجام می‌گیرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
REZA MOAFI
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۰ - ۲۳ آذر ۱۳۹۰
۱
۰
به دام انداختن هواپیمای جاسوسی برای ما افتخاریست
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها