کد خبر: ۳۰۴۱۳۷
زمان انتشار: ۰۹:۴۰     ۲۳ اسفند ۱۳۹۳
شرق/ سارقي که سال گذشته حين رانندگي با موتور عابري پياده را کشته و متواري شده بود، حين زورگيري با قمه به دام افتاد.

دوسرنشين موتورسيکلت هوندا١٢٥ ساعت١٤ روز پنجم بهمن به يک عابر که درحال صحبت با تلفن‌همراهش بود نزديک شدند و در يک‌لحظه تلفن‌همراه وي را سرقت و اقدام به فرار کردند. راننده موتور چندمتر جلوتر از محل جرم تعادل خود را از دست داد و به همين دليل موتورسيکلت به زمين افتاد و همين موضوع باعث شد مالباخته با کمک ساير مردم موفق به دستگيري يکي از سارقان شود.

پس از دستگيري اين سارق، موضوع از طريق مرکز فوريت‌هاي پليسي١١٠ به کلانتري بهارستان اعلام شد و ماموران پس از حضور در محل، اين فرد را به کلانتري منتقل کردند. با تشکيل پرونده مقدماتي با موضوع «موبايل‌قاپي» به دستور شعبه چهارم دادياري دادسراي ناحيه٣٤ تهران، پرونده براي رسيدگي در اختيار پايگاه هفتم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت و شاکي که از ناحيه دست راست و پيشاني مورد اصابت ضربات قمه قرار گرفته بود، پس از حضور در پليس آگاهي در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: «روز حادثه در حال مکالمه با تلفن‌همراه بودم که ناگهان موتورسيکلتي که شخص دستگيرشده ترک‌نشين آن بود اقدام به سرقت و قاپيدن تلفن‌همراهم کرد.

به محض سرقت و چندمتر جلوتر، موتورسيکلت از حالت تعادل خارج شد و سرنشينان آن زمين خوردند. با زمين‌خوردن موتورسيکلت و اطلاع مردم از سارق‌بودن سرنشينان آن، مردم به کمک من آمدند و توانستيم اين شخص را دستگير کنيم.»

وي ادامه داد: «اين شخص حين دستگيري قصد داشت با تهديد قمه از محل فرار کند و حتي با قمه چندضربه به دست‌راست و پيشاني‌ام زد اما با اين وجود مردم او را دستگير کردند.»

متهم ٢٠ساله که يونس نام دارد در بازجويي‌ها درحالي که چاره‌اي جز اعتراف نداشت به ده‌ها فقره کيف‌قاپي و موبايل‌قاپي در محدوده خيابان جمهوري، بهارستان و بازار تهران اعتراف کرد.

همچنين در بررسي سوابق يونس مشخص شد وي ارديبهشت سال گذشته حين تردد با موتورسيکلت با يک عابرپياده تصادف کرده و باعث فوت اين شخص شده است.

سرهنگ کارآگاه ميرزکي، رييس پايگاه هفتم پليس آگاهي تهران بزرگ، با تاييد اين خبر گفت: از شهرونداني که در محدوده مناطق بازار تهران و خيابان جمهوري، با اين شيوه و شگرد مورد سرقت تلفن‌همراه يا کيف‌قاپي قرار گرفته‌اند دعوت مي‌شود براي شناسايي متهم و طرح و پيگيري شکايات خود به نشاني پايگاه هفتم پليس آگاهي تهران بزرگ واقع در ميدان ١٥خرداد مراجعه کنند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها