کد خبر: ۳۰۴۲۵۹
زمان انتشار: ۱۲:۰۱     ۲۳ اسفند ۱۳۹۳
مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: پیش از بازی ندایی در دلم آمده بود که گل می‌زنم و می‌خواستم در صورت گلزنی آن را تقدیم به روح شهید همت کنم.

به گزارش پایگاه 598،سیدمهدی سیدصالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص پیروزی 2 بر صفر استقلال خوزستان مقابل صبای قم که با صعود دو پله‌ای این تیم همراه بود، اظهار داشت: می‌دانستیم پس از دیدار با پدیده بازی سختی مقابل صبا خواهیم داشت، چرا که تیم‌های پایین جدول نتیجه گرفته بودند و این استرس تیم ما را بیشتر می‌کرد.

وی افزود: خوشبختانه برخلاف نیمه اول در نیمه دوم از موقعیت‌های‌مان استفاده کردیم و به پیروزی رسیدیم و عیدی خوبی به هواداران‌مان بدهیم.

مهاجم استقلال خوزستان درباره گلی که به ثمر رساند، خاطرنشان کرد: می‌خواستم خودم پنالتی بزنم اما مهدی مومنی گفت روحیه خوبی دارد و توپ را از من گرفت. با اینکه پنالتی تبدیل به گل نشد اما در برگشت توانستم گلزنی کنم تا نتیجه بگیریم. خوشبختانه مومنی هم توانست پاس گل دوم را بدهد و با وجود خراب کردن پنالتی، روحیه‌اش را از دست نداد.

سیدصالحی یادآور شد: قبل از بازی ندایی در دلم آمده بود که در این بازی گل می‌زنم و خودم فکر می‌کنم این ندا از سمت شهدا بود. به همین دلیل نیت کرده بودم اگر گلزنی کردم، این گل را تقدیم به روح شهید همت و خانواده ایشان کنم.

وی که اکنون در جدول گلزنان لیگ برتر 6 گله است، درباره اینکه آیا می‌تواند به روند گلزنی‌هایش ادامه دهد گفت: روزی که به اهواز آمدم برای اثبات خودم بود و خوشحالم که تا به اینجا توانسته‌ام این کار را انجام دهم. امیدوارم روند گلزنی‌هایم ادامه داشته باشد تا علاوه بر کمک به استقلال خوزستان بتوانم به رتبه‌های بالای جدول گلزنان هم بیایم.

مهاجم استقلال خوزستان با اشاره به وضعیت خطرناک این تیم در انتهای جدول و احتمال ماندن این تیم در لیگ برتر، اظهار داشت: همه چیز دست خداست و همه تیم‌هایی که در لیگ هستند زحمت می‌کشند. امیدوارم خداوند به ما عنایت کند تا بتوانیم در لیگ برتر بمانیم.




نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها