کد خبر: ۳۰۴۴۲۱
زمان انتشار: ۱۹:۴۸     ۲۳ اسفند ۱۳۹۳
سرمربي استقلال خوزستان ادعا مي‌ کند که تصميم داور در مورد پنالتي اي که به نفع تيمش گرفت، کاملا درست بوده و همچنين داور پنالتي اي به ضرر تيمش گرفت که اصلا درست نبود.
به گزارش پایگاه 598،عبدالله ویسی در مورد اعتراض شدید کادرفنی صبا گفت‌وگویی با "ورزش سه" انجام داد که در زیر می‌ خوانید:

با هر تیمی بازی می‌کردیم، می‌بردیم
ما از نظر ذهنی و البته روحی و روانی کاملا آماده پیروزی در این بازی بودیم. خودمان را آماده کرده بودیم که هر تیمی که روبه‌رویمان قرار می‌ گرفت آن را شکست دهیم تا وضعیت خود را در جدول تثبیت کنیم. مطمئنا اگر هر تیمی هم به غیر از صبا بود، ما پیروز از زمین خارج می‌ شدیم.

فقط استرس داشتیم
ما برای بازی با صبا کمی استرس داشتیم وگرنه از نظر فنی بازیکنان آماده این بازی بودند. خیلی امیدوار بودیم که در این بازی پیروز شویم تا فشار از روی تیم ما برداشته شود. با این حال خیلی خوشحالم که بچه ها 90 دقیقه با شهامت بازی کردند و موفق شدیم برنده بازی باشیم.

مگر می‌ شود از عملکرد بازیکنان راضی نباشم؟
وقتی تیمی 2 ـ صفر می‌ برد و روند بازی هم به نفعش است، طبیعی است که من از بازیکنانم راضی باشم. خدا را شکر که توانستیم این بازی را بدون دردسر ببریم و شما مطمئن باشید از بازی های بعدی شرایطمان خیلی بهتر می‌ شود.

پنالتی ما کاملا درست بود
پنالتی ای که برای ما در نیمه دوم گرفته شد، کاملا سالم بود. شما دیدید که پیروز قربانی دستش را باز کرد اما با سینه اش بازیکن حریف را شارژ کرد. پنالتی او کاملا درست بود من نمی‌ دانم چرا می‌ گویند این پنالتی درست نبود، چون به نظر من داور تصمیم درستی گرفت ضمن اینکه صبایی ها می‌ گویند که مهدی سیدصالحی زمان ضربه زدن 5 متر در محوطه جریمه بود که این هم درست نیست. بازیکن صبا زودتر از سیدصالحی در محوطه جریمه بود و اگر توپ گل نمی‌ شد، داور باید صحنه پنالتی را تکرار می‌ کرد.

نباید با یک باخت عوام فریبی کرد
ما انتظار نداریم که با یک شکست تمام زحمت تیم حریف نادیده گرفته شود. این موضوع عوام فریبی است و درست نیست که با کوچکترین تصمیمی که به ضرر تیمی گرفته می‌ شود، برد تیم حریف زیرسوال برود. من این موضوع را قبول ندارم و فکر می‌کنم باید جلوی این اتفاق ها را گرفت.

هیچ وقت به داوری اعتراض نکردم
در بازی گذشته یک پنالتی صددرصد به ضرر ما گرفته نشد، اما ما هرگز اعتراضی به داوری بازی نکرده ایم. ضمن اینکه ما در این بازی یک پنالتی اخراج به ضرر ما گرفته شد که حتی خود پنالتی درست نبود. چه برسد به اینکه داور بخواهد بازیکن ما را از زمین بازی اخراج کند. ما کوچکترین حرفی نزدیم چون اعتقاد داریم داور باید خودش تصمیم بگیرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها