کد خبر: ۳۰۴۶۷۴
زمان انتشار: ۱۳:۱۵     ۲۴ اسفند ۱۳۹۳
گزارش تمرين عصر ديروز پرسپوليس.
عصر دیروز، پرسپولیسی‌ها یک جلسه تمرینی مهم دیگری را پشت‌سر گذاشتند، تمرینی که قرار بود از ساعت ۱۵:۳۰ شروع شود اما از ۱۶:۱۰ استارت خورد.

در ابتداي كار، مثل هميشه نرم‌دوي، كار با توپ، استارت‌هاي بلند و كوتاه، آقاوسط و فوتبال درون تيمي در برنامه تيم قرار گرفت كه در بخش فوتبال درون تيمي، بيشترين حاشيه را ديديم. از درگيري فيزيكي خانزاده با علي عليپور تا تذكرات پي‌درپي درخشان به بازيكنان اما در حالي كه ۵۰ هوادار در درفشي فر حاضر بودند، احمد نوراللهي و ميلاد كمنداني نيز از اردوي تيم اميد به تمرينات پرسپوليس برگشتند.

مايكل اومانا و عليرضا نورمحمدي هم اختصاصي كار كردند. اما برگرديم به فوتبال درون‌تيمي، جايي كه خانزاده بر سر يك تكل، سيلي محكمي زير گوش علي عليپور خواباند تا ثابت كند اين تيم «بزرگ‌تر» ندارد! در جريان بازي، همه انگار رونالدو شده بودند. محمد عباس‌‌زاده چند موقعيت خوب را به راحتي از دست داد تا درخشان بر سرش فرياد بكشد و بگويد: «عجله كردي، دقت كن» يا وقتي عليپور مي‌خواست هنرنمايي كرده و گل بزند، به اين بازيكن گفت: «همه توپ‌ها را كه نمي‌تواني به حالت آكروباتيك بزني».

ديروز انگار همه پرسپوليسي‌ها رونالدو شده بودند. محمدحسين نژادفلاح نيز در محل تمرين تيم حاضر شد تا به بازيكنان باز هم وعده پرداخت پول بدهد كه پچ پچ بازيكنان قبل از اتمام تمرين و به محض ديدن نژادفلاح واقعاً جالب بود. در نهايت، حسين عبدي بازيكنان را سرد كرد و چند دقيقه‌اي براي‌شان حرف زد تا به لحاظ روحي، آنها را آماده سفر به عربستان كند.

مرجع : روزنامه خبر ورزشی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها