کد خبر: ۳۰۴۸۵۲
زمان انتشار: ۱۰:۵۸     ۲۵ اسفند ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ايسنا، مدير شبکه سه سيما برنامه تحويل سال اين شبکه را متفاوت از برنامه‌هاي کليشه‌اي خواند و گفت: امسال چهره‌ها به معناي رويه‌اي که در سال‌هاي قبل بوده‌اند در برنامه تحويل سال حاضر نمي‌شوند؛ تلاش کرده‌ايم فضاي برنامه را به سمت کارهاي توليدي در کنار اجراي زنده ببريم.

غلامرضا ميرحسيني همچنين از دو غافلگيري در برنامه تحويل سال «بهار نارنج» که اجراي آن را احسان عليخاني برعهده دارد، خبر داد.

مدير شبکه سه در ادامه يادآور شد: پيش از اين برنامه‌هاي تحويل سال با فضاي مهماني و مهمان بازي و استفاده از چهره‌هاي سرشناس توليد و پخش مي‌شد، اما يکي از تغييرات مهم برنامه تحويل سال امسال در شبکه سه اين است که آيتم‌هاي توليدي را زياد کرده‌ايم؛ يعني اينکه شما بيش از اينکه شاهد حرف باشيد، مي‌بينيد.

ميرحسيني همچنين مطرح کرد: سعي کرده‌ايم علاوه بر آيتم‌هاي توليدي، محور موضوعاتمان را با توجه به ايام فاطميه‌، مادر‌ و زن قرار دهيم و خود اين، کار را براي برنامه تحويل سال دشوارتر مي‌کند.

مدير شبکه سه در ادامه از توليد آيتم‌هاي جذاب با حضور خوانندگان مطرح در برنامه «بهار نارنج» خبر داد و گفت: مستندهاي کوتاه خوبي را ويژه برنامه تحويل سال آماده کرده‌ايم.

او سپس به برخي از آيتم‌هاي برنامه تحويل سال بهار نارنج اشاره کرد و گفت: سراغ جوان‌ترين پدربزرگ ايران رفته‌ايم. سراغ خانمي رفته‌ايم که کار عروسک مي‌کند و براي عروسک‌هايش قصه ساخته و برد جهاني پيدا کرده است. برخي از اين افراد را هم به برنامه دعوت مي‌کنيم و در استوديو با آنها گفت‌وگو خواهيم داشت.

ميرحسيني در پايان گفت: البته گفت‌وگوهاي زنده خوبي هم براي برنامه تحويل سال خواهيم داشت که در کنار آن قرار است دو غافلگيري براي مخاطبان داشته باشيم.

برنامه تحويل سال شبکه سه با عنوان «بهار نارنج» با اجراي احسان عليخاني هشت ساعت پخش خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها