کد خبر: ۳۰۴۹۹۶
زمان انتشار: ۱۸:۵۷     ۲۵ اسفند ۱۳۹۳
مديرعامل باشگاه پيکان گفت: بازيکنانمان در مقابل ذوب‌آهن خارج از حد انتظار ظاهر شدند.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از فارس، محمود شیعی در مورد دیدار امروز تیمش مقابل ذوب‌آهن که با شکست همراه شد گفت: بازی خوبی بود اما اشتباه داوری باعث شد گل اول را دریافت کنیم که تمرکزمان را هم از دست دادیم و گل دوم را نیز دریافت کردیم. در ادامه امیدوار بودیم بتوانیم جبران کنیم اما ذوب‌آهن در ضد حملات گل دوم را هم زد و دیگر فرصت جبران هم نبود اما امیدوارم در آینده این شکست را جبران کنیم.

وی ادامه داد: قبل از بازی فکر می‌کردم به خاطر شرایط خوب تیم می‌توانیم اولین برد پیکان را با صمد مرفاوی به دست آوریم اما متاسفانه بازیکنان خارج از انتظار ظاهر شدند و این اتفاق نیفتاد. بازیکنان بزرگی داریم که هر کدام یک تیم هستند و به همین دلیل انتظار بیشتری از آنها داریم.

شیعی گفت: اینکه چرا این گونه نتیجه می‌گیریم باید دلایلش مشخص شود، ما همه کار برای بازیکنان کرده‌ایم و حتی به مساوی‌های مهم هم پاداش دادیم اما دیگر خودم نمی‌توانم به زمین بروم بلکه این بازیکنان هستند که باید تلاش بیشتری انجام دهند. ما همیشه همراه آنها بودیم و وظیفه خود را انجام دادیم و الان وقت آن است که آنها وظیفه خود را انجام دهند.

مدیرعامل پیکان در پاسخ به این سوال که آیا شاهد تغییر و تحول در این تیم خواهیم بود یا خیر گفت: همچنان از کادر فنی حمایت می کنیم اما امیدوارم این نتایج را جبران کنیم. بازی‌های لیگ مانده و فرصت برای جبران وجود دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها