کد خبر: ۳۰۵۲۹۷
زمان انتشار: ۲۲:۳۲     ۲۶ اسفند ۱۳۹۳
مدافع نفت تهران مي‌گويد خودش و هم تيمي‌هايش به چيزي جز جمع کردن امتياز در اين شرايط حساس فکر نمي کند.
به گزارش "ورزش سه"، سیامک کوروشی در مورد دیدار با الشباب گفت: قطعا فردا شب بازی سختی مقابل حریف عربستانی داریم. آنها هم امتیازات لازم را نگرفته اند و به دنبال جبران هستند دقیقا مثل ما. این بازی خیلی حساس است و باید سعی کنیم حداکثر امتیاز را بگیریم. البته در دو بازی قبلی خیلی خوب بودیم اما بدشانسی آوردیم. اما پشت سر این بدشانسی ها حکمتی نیز وجود دارد.

او در مورد تفاوت الشباب با 2 حریف قبلی شان در آسیا ادامه داد: بازیکنان این تیم نسبت به دو حریف قبلی کمی بیشتر با هم هماهنگ هستند و درون مستطیل سبز راحت تر همدیگر را پیدا می کنند. قطعا تیمی که به لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا می کند، تیم ضعیفی نیست. ما باید هم از تیم مان و هم از نام کشورمان مقابل الشباب دفاع کنیم.

مدافع نفت در مورد 21 هفته نباختن تصریح کرد: در مورد اینکه 21 هفته نباختیم باید بگویم برای اینکه ما بتوانیم در 3 جام موفق باشیم باید حرفه ای و باهوش عمل کنیم. ما می توانستیم حتی رکوردمان در لیگ را در آسیا هم حفظ کنیم اما 3 امتیاز بی خودی را به پاختاکور واگذار کردیم. دقیقا بدشانسی ای که مقابل العین برای ما اتفاق افتاد و 2 امتیاز از دست دادیم اما انگیزه کافی برای سه امتیازها در ادامه راه را داریم.

بازیکن زردپوشان تهران که از هواداران دعوت می کند برای بازی فردا آزادی را پر کنند در همین رابطه ادامه داد: همانطور که در بازی های قبلی آمدند و تیم را تشویق کردند، امیدوارم که دوباره به ورزشگاه بیایند. خدا را شکر بازی هم 6 بعدازظهر است و فکر می کنم ساعت مناسبی باشد، تیم ما در مقابل استقلال و پرسپولیس هیچ هواداری ندارد و اگر کل بازیکنان، نیمکت نشینان و تیم داوری را جمع کنید تعدادشان بیشتر از تماشاچیان ما می شود اما بازی فردا یک بحث ملی است. اگر نفت نتیجه بگیرد به نفع ایران می شود و ما می توانیم در آینده بهره برداری بهتری داشته باشیم.

او در مورد پخش مستقیم نبودن بازی هایشان گفت: در حق تیم نفت کم لطفی شده و 5 بازی اول فصل حتی دوربین در ورزشگاه نداشتیم. البته به حال ما فرقی نمی کند چون کار خودمان را انجام می دهیم. امتیازها به هم نزدیک است و هر بازی برای ما حکم فینال را دارد.

کوروشی در پایان افزود: در آخر امیدوارم بازی با الشباب را ببریم و سال 93 را با پیروزی پشت سر بگذاریم و عیدی خوبی به مردم ایران بدهیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها