کد خبر: ۳۰۵۵۰۳
زمان انتشار: ۱۵:۴۲     ۲۷ اسفند ۱۳۹۳
پیشکسوت پرسپولیس گفت: «یک دروازه‌بان مثل مکانی از ابتدای فصل تا اینجای کار هر هفته "سوتی" داده است و در کمال تعجب به تیم ملی دعوت ‌می‌شود!»

به گزارش پایگاه 598، وحید قلیچ در خصوص عملکرد سوشا مکانی در دیدار پرسپولیس و النصر عربستان اظهار داشت: «همان اوایل فصل گفتم مکانی نمی‌تواند دروازه‌بان مطمئنی برای پرسپولیس باشد و حتی نیم فصل هم  تاکید داشتم باشگاه به دنبال یک دروازه‌بان مطمئن برای لیگ قهرمانان آسیا باشد که متاسفانه برای حرف‌های ما تره هم خرد نکردند و حتی موضع هم گرفتند.»

 

وی ادامه داد: «مکانی با اشتباهات فاحش خود در مسابقات لیگ باعث شد پرسپولیس بیش از 20 امتیاز به خاطر او از دست بدهد و حالا هم قرار است این دروازه‌بان در لیگ قهرمانان آسیا دِین خود را به پرسپولیس ادا کند!»

 

پیشکسوت پرسپولیس با تاکید بر اینکه  کلین شیت‌های مکانی در 2 بازی ابتدایی پرسپولیس در لیگ قهرمانان به خاطر عملکرد خوب خط دفاع این تیم بود، تصریح کرد: «در بازی با النصر فقط 3 توپ روی دروازه پرسپولیس آمد که هر 3 منجر به گل شد. شک نکنید اگر در 2 بازی قبل هم دروازه پرسپولیس به طور جدی تهدید می‌شد الان این تیم 3 شکست در کارنامه خود داشت.»

 

قلیچ خاطر‌نشان کرد: «برای من خیلی عجیب است که مکانی با این عملکرد ضعیف که باعث سرافکندگی پرسپولیس در مسابقات لیگ و شب گذشته (سه‌شنبه‌ شب) در ‌آسیا شد چطور به تیم ملی دعوت می‌شود؟ کاملا مشخص است که دعوت او به تیم ملی بودار است و یک فرد غیرفوتبالی هم می‌تواند تشخیص دهد که مکانی اصلا در حد‌ و‌ اندازه‌های تیم ملی نیست.»

 

وی با اشاره به گذشته خود در پرسپولیس یادآور شد: «زمانی که در پرسپولیس بودم آن قدر سر و دست شکستم تا به تیم ملی برسم که موفق نبودم چون دروازه‌بان بهتر از من در تیم ملی بود و عدالت رعایت می‌شد اما حالا یک دروازه‌بان مثل مکانی از ابتدای فصل تا اینجای کار هر هفته "سوتی" داده است و در کمال تعجب به تیم ملی دعوت ‌می‌شود! کاملا پیداست که این مساله بودار است.»

 

پیشکسوت پرسپولیس با تاکید بر اینکه نیلسون به مراتب بهتر از مکانی بود، تاکید کرد: «نیلسون در 2 فصل عملکرد خوبی در پرسپولیس داشت و در این مدت توانست در دل هواداران جا پیدا کند. محبوب شدنش به خاطر این بود که با جان و دل برای پرسپولیس بازی می‌کرد و هر وقت هم روی نیمکت بود مانند یک بازیکن حرفه‌ای رفتار می‌کرد اما باور کنید مکانی کوچکترین تعصبی به پرسپولیس ندارد و به خاطر مسائل دیگری که شما بهتر از من می‌دانید این تیم را انتخاب کرده است. شما رفتار‌ها و مصاحبه‌های این دروازه‌بان را موقع نیمکت‌نشینی فراموش نکنید.»

 

قلیچ با انتقاد از مربیان پرسپولیس ادامه داد: «سرمربی و مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس دقیقا در همان سطحی هستند که مکانی است. در حقیقت شما مربی را ببینید و بعد از شاگردش انتظار داشته باشید. آقایان مدام دم از فوتبال زیبا می‌زنند و وعده قهرمانی آسیا را هم به هواداران داده‌اند اما دیشب دیدید که سطح فوتبال تیم آقایان چقدر پایین‌تر از یک تیم عربستانی بود.»

 

وی در پایان تصریح کرد: «در حال حاضر که بازی‌ها تعطیل است بهترین زمان برای شوک دادن به پرسپولیس است. پرسپولیس با این کار به اندازه‌ کافی باخت داده و تحقیر شده و بهتر است مربی دیگری روی کار بیاید تا حداقل در 2 بازی خانگی پرسپولیس بتواند 6 امتیاز گرفت و از گروه خود در لیگ قهرمانان آسیا بالا بیاید در غیر این صورت پرسپولیس با این کادر راهی لیگ یک خواهد شد.»

تسنیم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها