کد خبر: ۳۰۵۶۲۷
زمان انتشار: ۱۳:۵۹     ۲۸ اسفند ۱۳۹۳
نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينکه اميدواريم افرادي که در روند حرکت اين شهر دست‌انداز ايجاد مي‌کنند به راه راست هدايت شوند و جلسات شبانه خود را تعطيل کنند گفت: مجلس از استاندار مي‌خواهد که اجازه ندهد در اين شهر يک گروه و يک نفر تصميم بگيرد.
به گزارش قم نا ؛ احمد اميرآبادي در مراسم توديع،‌ تجليل و تکريم از خدمات محمد دلبري شهردار سابق قم که ظهر امروز در سالن همايش‌هاي شهرداري برگزار شد با تاکيد بر اينکه دلبري در بخش‌هاي مختلف شهر قم خدمات بسياري را انجام داد و شهرداري در مدت تصدي وي توانست با علمکرد خود به خوبي رضايت مردم را جلب کند گفت: اميدواريم افرادي که در روند حرکت اين شهر دست‌انداز ايجاد مي‌کنند به راه راست هدايت شوند و جلسات شبانه خود را تعطيل کنند.

وي افزود: نبايد در اين شهر يک فرد تصميم بگيرد و مجلس از استاندار مي‌خواهد که اجازه ندهد در اين شهر يک گروه و يک نفر تصميم بگيرد.

نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي گفت: بايد زمينه‌هاي فعاليت مسئولان خدمتگزار در قم فراهم شود و مديران استاني بايد به اين موضوع توجه داشته باشند زيرا فشارهاي بسياري بر دوش دلبري بود.

وي از محمد دلبري به عنوان الگوي مديريت جهادي ياد کرد و گفت: اين مسئول شهري گاهي در ساعت‌هاي بامداد نيز پيگيري‌هاي بسياري انجام مي‌داد که مصوبات مجلس شوراي اسلامي در ارتباط با شهر قم نتايج خوبي براي مردم اين شهر داشته باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها