کد خبر: ۳۰۶۹۲۳
زمان انتشار: ۲۲:۰۶     ۱۵ فروردين ۱۳۹۴
تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در حالی امروز برگزار شد که همه چیز تحت تاثیر تساوی این تیم برابر تیم ده نفره راه‌آهن و حضور علی کریمی در رختکن این تیم بود.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از "ورزش سه"، حدود 50 هوادار پرسپولیس با حضور در محل تمرین این تیم به شدت بابت نتایج اخیر این تیم اعتراضشان را به گوش کادرفنی و بازیکنان این تیم رساندند.

* تمرین راس ساعت 16 و با صحبت های ابتدایی حمیددرخشان آغاز شد.

* سرمربی پرسپولیس تیمش را دور از خبرنگاران و هواداران خشمگین به گوشه ای از محل تمرین برد و بعد از دقایقی صحبت، سوت آغاز تمرین را زد.

* بازیکنان اصلی پرسپولیس که در دیدار برابر راه‌آهن به میدان رفته بودند، جدا از سایر بازیکنان به دویدن دور زمین پرداختند. نکته جالب توجه ترس برخی از بازیکنان جوان این تیم در حین دویدن از جلوی طرفداران خشمگین بود که محمد نوری با حضور در جلوی آنها از آنها خواست که پشت او بدوند.

* هواداران عصبانی پرسپولیس بار دیگر با شعار علیه آنها پرداختند و تنها محمد نوری، علیرضا نورمحمدی و محسن بنگر از گزند این شعارها در امان ماندند و تشویق شدند.

* سوشا مکانی که با دستور حمید درخشان از ترکیب تیم خارج شده است، در تمرین امروز حاضر نشد. گفته می‌ شود مدیربرنامه های وی برای صحبت با کادرفنی در محل تمرین حضور یافته است.

* پیام صادقیان نیز که در بازی با راه‌آهن با صلاحدید کادرفنی از لیست این تیم خارج شده بود، در تمرین حاضر شد و به همراه بازیکنان ذخیره به تمرینات مشغول است.

* علی کریمی شماره 8 محبوب سرخ ها که حدود 2 ساعت پیش از حضور در تمرین به درفشی‌فر آمده است، در رختکن حضور دارد و این مساله باعث شده است لنز تمام عکاسان به سمت رختکن زوم باشد تا بتوانند از حضور کریمی عکاس هایش را شکار کنند.

* فرناندو گابریل هافبک برزیلی پرسپولیس بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت امروز هم در تمرینات حاضر شد و پا به پای سایر بازیکنان آیتم های مورد نظر کادرفنی را در زمین اجرا می‌ کند. گابریل بدون گارد محافظ در تمرین حاضر شده است.

* مسعود همامی و مرتضی قدیمی پور دو گلر حال حاضر پرسپولیس زیرنظر درخشان به تمرینات اختصاصی مشغولند.

* هواداران و لیدرها در حالی از تشویق بازیکنان خودداری می‌ کنند که برای تحریک آنها رو به تشویق تدارکات تیم آورده اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها