يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۰۷۹۰۶
زمان انتشار: ۱۹:۴۹     ۱۸ فروردين ۱۳۹۴
مربی بدنساز پرسپولیس حاضر نشد در غیاب حمید درخشان روی نیمکت این تیم بنشیند.
به گزارش پایگاه 598،مسعود مومنی مربی بدنساز پرسپولیس حاضر نشد در دیدار این تیم مقابل النصر روی نیمکت سرخپوشان بنشیند و اردوی تیمش را ترک کرد.

 

مربی بدنساز پرسپولیس که توسط حمید درخشان در کادر فنی پرسپولیس مشغول به کار شده بود بعد از استعفای این مربی تصمیم گرفت از سمت خود کناره‌گیری کند. دیگر مربیان پرسپولیس نیز قرار است بعد از بازی فردا (چهارشنبه) این تیم مقابل النصر عربستان رسما از این تیم جدا شوند، البته وضعیت حسین عبدی همچنان نامشخص است و احتمال اینکه او تا پایان فصل در کنار برانکو ایوانکوویچ به کارش ادامه دهد زیاد است.

 

تسنیم


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها