کد خبر: ۳۰۷۹۱۴
زمان انتشار: ۱۹:۵۲     ۱۸ فروردين ۱۳۹۴
روبرتو دونادونی سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا دیگر گزینه هدایت پرسپولیس و جانشینی حمید درخشان در راس کادر فنی این تیم بود.
به گزارش پایگاه 598،محمد حسین نژادفلاح قائم مقام همه کاره باشگاه پرسپولیس یکشنبه شب و قبل از سفر به ترکیه برای مذاکره با برانکو اعلام کرد به غیر از ایوانکوویچ یک گزینه دیگر نیز مد نظر دارد اما از این گزینه نام نبرد یا در خصوص او اشاره‌ای نداشت.


گفتنی است گزینه دوم روبرتو دونادونی هافبک سابق میلان و تیم ملی ایتالیا بود که در دوره مربیگری‌اش در راس کادر فنی تیم ملی ایتالیا نتایج خوبی نگرفت. این مربی 51 ساله در حال حاضر هدایت تیم ورشکسته و بحران زده پارما را در اختیار دارد که در این فصل در 27 بازی 20 بار شکست خورده و کاندیدای اول سقوط به حساب می‌آید. پارمای تحت هدایت دونادونی در حال حاضر تیم بیستم سری آ است و از حالا سقوطش به دسته پایین‌تر قطعی به نظر می‌رسد. با این حال گفته می‌شود رقم درخواستی دونادونی هم چیزی معادل یک میلیون دلار بود و او نیز مثل برانکو خواسته مالی گزافی داشته که البته توافق با برانکو، مذاکره با این مربی را منتفی کرد.


گفتنی است دونادونی بعد از مارچلو لیپی که در جام جهانی 2006 تیم ملی ایتالیا را قهرمان جام جهانی کرد هدایت آتزوری را بر عهده گرفت اما با نتایج ضعیف در یورو 2008 از کار برکنار شد. وی در دوران مربیگری‌اش سابقه هدایت تیم‌های لچه، لیوورنو، کالیاری و ناپولی را در کارنامه دارد.

 

ایران ورزشی


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها