کد خبر: ۳۰۷۹۳
زمان انتشار: ۰۹:۲۴     ۲۶ آذر ۱۳۹۰
در انتظار یک رکورد جهانی در جام حذفی !
با توجه به شنیده های ما و این که بازی فینال حذفی امسال به صورت تک بازی و در تهران انجام می شود ! از هم اکنون می توان منتظر قهرمانی این تیم بود . در این صورت تیم استقلال در جام حذفی خواهد بود که بدون آن که از تهران خارج شود ، قهرمان جام حذفی خواهد شد !؟ البته این امر در دنیای فوتبال یک رکورد محسوب می شود . البته این رکوردهای منفی مطابق معمول تنها در ایران صورت می گیرد ..
تیم فوتبال شهرداری یاسوج در ضربات پنالتی برابر فولاد به برتری رسید و حریف استقلال تهران شد. برد عجيب شهرداري ياسوج مقابل فولاد خوزستان و راهيابي اين تيم به مرحله نيمه نهايي جام حذفي، براي استقلال كه تا اين مرحله مسير دشواري را طي نكرده يك خبر خوشحال كننده محسوب مي‌شود. با توجه به نتایج خارج از خانه این تیم از حالا می توان حضور آبی پوشان را در فینال پیش بینی کرد . و با توجه به شنیده های ما و این که بازی فینال حذفی امسال به صورت تک بازی و در تهران انجام می شود ! از هم اکنون می توان منتظر قهرمانی این تیم بود .

به گزارش «تابناک»، در این صورت تیم استقلال در جام حذفی خواهد بود که بدون آن که از تهران شود ، قهرمان جام حذفی خواهد شد !؟ که در دنیای فوتبال یک رکورد محسوب می شود . البته این رکوردهای منفی مطابق معمول تنها در ایران صورت می گیرد ..

آبي‌ها در اولين بازي به مصاف تيم دسته اولي شيرين فراز كرمانشاه رفتند و با برد پنج بر يك مقابل اين تيم كه در انتهاي جدول گروه به سر مي‌برد مسير هموار رسيدن به فينال جام حذفي را آغاز كردند. آبي‌ها در بازي بعد هم با تيم سايپا مهر كه در ليگ دو به ميدان مي‌رود رودررو شدند و با برد يك بر صفر اين تيم در وقت اضافی پا به مرحله يك چهارم نهايي گذاشتند. پرسپوليس بیمار جدي ترين حريف استقلال در جام حذفي بود اما مصاف با اين تيم بحران زده هم يكي ديگر از خوش شانسي‌هاي استقلال در جام حذفي امسال بود. 

استقلال با عبور از پرسپوليس، در مرحله نيمه نهايي جام حذفي يك بار ديگر با تيمي از دسته اول روبه‌رو خواهد شد و به نظر نمي‌رسد شهرداري ياسوج كه در جام حذفي سال قبل هم مغلوب استقلال شده، اين بار هم مانع بلندي براي رسيدن آبي‌ها به فينال جام حذفي باشد. 

بعد از پيروزي شهرداري ياسوج مقابل فولاد خوزستان اين تيم براساس قرعه در مرحله نيمه‌نهايي بايد به مصاف استقلال برود. به گفته عزيزمحمدي، رئيس سازمان ليگ با توجه به ميزباني پرسپوليس در بازي برگزار شده بين دو تيم استقلال و پرسپوليس و همچنين ميزباني شهرداري ياسوج در مقابل فولاد خوزستان، بازي استقلال و شهرداري ياسوج در ورزشگاه آزادي برگزار مي‌شود و استقلال روز نهم دي‌ماه تيم ميزبان مرحله نيمه نهايي خواهد بود.

به هر حال اگر قرار باشد فينال جام حذفي هم در ورزشگاه بزرگ آزادي برگزار شود بعيد نيست استقلال اولين تيمي باشد كه بدون خارج شدن از خانه جام قهرماني را بالاي سر برده است ویک رکورد جهانی ثبت کند !

 در سمت ديگر جام حذفي روز نهم دي ماه تيم‌هاي صبا و مس كرمان به مصاف هم مي‌روند و برنده آنها به مرحله نيمه نهايي راه پيدا خواهد كرد و با شاهین بازی می کنند تا دیگر فینالیست جام مشخص شود .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها