کد خبر: ۳۰۷۹۴۰
زمان انتشار: ۲۲:۴۲     ۱۸ فروردين ۱۳۹۴
تبدیل شدن به بهترین گلزن تاریخ رئال مادرید، مهمترین چالش فردی کریستیانو رونالدو به حساب می آید. او تنها دی استفانو و رائول را دراین راه پیش رو دارد.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از "ورزش سه"، رونالدو بارها گفته و در عمل نیز نشان داده است که هیچ مرزی برای خود قائل نیست و همچنان به رکوردشکنی در رئال مادرید ادامه می دهد. 5 گل او به گرانادا، تعداد گل های رسمی او با پیراهن رئال در تمام رقابت ها را به 301 رساند و حالا او تنها 7 گل با شکستن رکورد دی استفانوی بزرگ فاصله دارد.
دی استفانو با 307 گل پس از رائول، بهترین گلزن تاریخ باشگاه رئال مادرید به حساب می آید. او این تعداد گل را در 10 فصل حضورش در رئال به ثبت رسانده بود اما رونالدو هنوز ششمین فصل حضورش در رئال را نیز به پایان نرسانده است.

هم اکنون رائول گونزالس با زدن 324 گل، رکورددار گلزنی در تاریخ باشگاه رئال مادرید است. متوسط گلزنی رونالدو در رئال، 1.04 گل در هر بازی است و اگر او به همین روند گلزنی ادامه دهد و رئال نیز بتواند به فینال لیگ قهرمانان صعود کند، رونالدو در انتهای فصل می تواند تعداد گلهایش را به 316 نیز برساند.
با این حال صحبت از کریستیانو رونالدو است. وقتی او می تواند در یک بازی 5 گل به ثمر برساند، می توان انتظار داشت که با بیش از یک بار گلزنی در چند بازی پیش رو، همین امسال به رکورد رائول گونزالس برسد و حتی آن را بشکند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها