کد خبر: ۳۰۸۴۵۳
زمان انتشار: ۰۹:۰۶     ۲۰ فروردين ۱۳۹۴
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:
نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس خواستار توجه هر چه بیشتر دولت به تحقق وعده‌های خود در حوزه اقتصادی و معیشتی مردم در کردستان شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری فارس از سنندج، سالار مرادی چهارشنبه شب در جشن  پاسداشت دستاوردهای هسته‌ای ایران اسلامی در تالار فروردین مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج با بیان اینکه امید است توافقات به عمل آمده در لوزان در تیر ماه نهایی شود گفت: این موفقیت مرهون مقاومت، ایستادگی و همراهی مردم و تلاش تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای بود.

وی با تاکید بر اینکه دکتر روحانی در وعده‌های انتخاباتی خویش بر دو مبحث خارجی و داخلی اشاره کرد که مبحث خارجی به مذاکرات هسته‌ای و به نتیجه‌رساندن این مذاکرات بود که خوشبختانه در حال تحقق است اظهار داشت: در مبحث داخلی شاهد وعده‌های آقای روحانی در خصوص حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم بودیم که متأسفانه با گذشت دو سال تاکنون محقق نشده است.

مرادی افزود: خوشحالیم که مسئله اول حل شده و مترصد حل مسئله دوم هستیم.

وی خاطرنشان کرد: استان کردستان حداقل طی یک دهه اخیر هیچ‌گونه کمبود و کم‌کاری در حوزه اعتمادسازی نداشته است و بیش از 72 درصد مردم کردستان نیز در انتخابات به آقای روحانی رأی دادند، لذا توقع دارند که بیش از دیگر استان‌های کشور نیز همسان با اعتمادشان به دولت یازدهم به آن‌ها توجه شود.

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس تصریح کرد: متأسفانه شاهد تحولات محسوسی در حوزه معیشتی و اقتصادی نیستیم و شاخص‌های توسعه در کردستان همچنان ضعیف است و از نظر اقتصادی هم کار مهمی صورت نگرفته است.

مرادی افزود: هر شهروند ایرانی حق دارد به صورت برابر از امتیازات بهره‌مند شود، لذا در این راستا هم‌اکنون افرادی که در هشت سال اخیر و در دولت قبل به دلیل مشی سیاسی خویش در کنجی قرار گرفته بودند، توقع دارند در دولت یازدهم به آنان بها داده شود.

وی خاطرنشان کرد: امید است حزب ندای ایرانیان با توجه به آسیب‌شناسی احزاب و جریان‌های سیاسی برای رفع این مشکل و ارتقای شاخص‌های توسعه در کردستان همت گمارد، چرا که احزاب سیاسی در کشور کارآمد و فعال نیستند و امیدواریم این حزب نیز در آستانه انتخابات و به صورت مقطعی تشکیل نشده باشد.

مرادی در پایان اظهار داشت: من فردی مستقل بوده‌ام و در انتخابات به هیچ جریان سیاسی وابسته نبودم، اما نظرات من به افراد حاضر در این نشست بسیار نزدیک‌تر است.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها