کد خبر: ۳۰۹۳۵۵
زمان انتشار: ۲۱:۲۹     ۲۴ فروردين ۱۳۹۴
سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل بنیاد تعاون سپاه پاسداران در واکنش به برخی سخنان مطرح شده در همایش بانوی انقلاب، گفت: وقتی نظام اسلامی می‌خواهد عدالت را جاری کند و دانه‌درشت‌ها را در محکمه افکار و وجدان عمومی محاکمه کند، معلوم است که صدای وااسلاما، دادخواهی و تظلم از کسانی که در معرض محاکمه هستند و وابستگان آنها بلند می‌شود. اینها می‌خواهند جای ظلم و عدل را عوض کنند!!
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل بنیاد تعاون سپاه پاسداران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، در واکنش به برخی سخنان مطرح شده در همایش بانوی انقلاب، گفت: وقتی نظام اسلامی می‌خواهد عدالت را جاری کند و دانه‌درشت‌ها را در محکمه افکار و وجدان عمومی محاکمه کند، معلوم است که صدای وااسلاما، دادخواهی و تظلم از کسانی که در معرض محاکمه هستند و وابستگان آنها بلند می‌شود. اینها می‌خواهند جای ظلم و عدل را عوض کنند!!

وی افزود: امروز همه می‌دانند اینکه فردی خود را معیار حق بداند و حریم دائمی برای خود ایجاد کند در نظام ما منسوخ شده و مردم همه را در برابر قانون برابر می‌دانند.

سرلشکر جعفری خاطرنشان کرد: اینکه دلسوزان انقلاب و کسانی را که بیشترین شهید را داده‌اند و هنوز زخم میدان‌های جهاد بر جسم و روح‌شان باقی است، به‌عنوان خشکه‌مقدس‌های اذیت‌کننده‌ امام معرفی کنیم به چه معنی است؟! این یک بغض خطرناک نسبت به جریان ارزشی انقلاب اسلامی و آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) است که ریشه در خاستگاه همین مردم ارزشی و آرمان‌خواه دارد و البته بی‌توجهی آنان نسبت به این‌گونه افراد!!

فرمانده کل سپاه پاسداران در واکنش به بخش دیگری از سخنان مطرح شده در همایش بانوی انقلاب، تأکید کرد: بدانیم همین دلواپسان با شنیدن این اظهارات، از این‌گونه افراد محکم‌تر، مؤمنانه‌تر و هوشیارانه‌تر در همه صحنه‌ها همچنان از انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام و شهیدان دفاع خواهند کرد و ادامه این سخن‌پراکنی‌ها تنها موجب افزایش نفرت جامعه از آنها می‌شود و این سیاه‌نمایی‌ها فقط بذر تردید در دل مسئله‌دار‌های انقلاب می‌پاشد و مردم مؤمن و انقلابی ما آن‌قدر آگاه هستند که بتوانند قضاوت‌های دقیقی داشته باشند. آنها خالق 9 دی بوده‌اند، در 22 بهمن‌های انقلاب حماسه‌های باشکوه آفریدند و قبلاً طراحان این‌گونه سیاه‌نمایی‌ها را منزوی کرده‌اند، همان‌گونه که نمایندگان خبره آنها اخیراً چنین کردند.

سرلشکر جعفری در پایان تصریح کرد: آیا نباید از تاریخ صدر اسلام و حتی تاریخ نزدیک خودمان و حوادث درس‌آموز انقلاب اسلامی به‌ویژه فتنه 88 عبرت گرفت؟! هرگز در این‌گونه موضع‌گیری‌ها علاقمندی به آرمان‌های امام، نظام و خیراندیشی برای امت اسلامی دیده می‌شود؟!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
اناری جانباز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۴۳ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۴
۰
۱
جناب آقای جعفری عزیزیادمان نرفته امام ما اساتید وبزرگان همین طیف دلواپس امروز را خیلی تندتر مورد تهاجم قرار داد قضیه مک فارلین یادتان هست که امام خطاب به8 نماینده ای که قصد پرسش از وزیر خارجه ودراصل محاکمه هاشمی را داشتند فرمود این تذهبون لحن شما ازاسرائیل تندتر بود شما دل ملت ما را شکستید من بعضی از شما ها راپوچ میدانستم و...ویادتان هست درقضیه شطرنج به ایت ا...قدیری که از امام خواسته بود در اینگونه موارد فتوا ندهد که بهانه ای بدست مخالفان نیافتد نوشت اگر بناست با اعلام حکم خدا به مقام و موقعیتمان نزد آخوندهای احمق بیسواد ضربه بخورد بگذارید بیشتر بخورد ویادتان هست که درمنشور روحانیت نوشت خون دلی که پدر پیرتان از این طایفه مقدس ماب متحجر خورد از هیچکس نخورد ودرهمان منشور نوشت ولایتی های بی ولایت حجتیه ای هایی آنها که اعتصاب چراغانی نیمه شعبان 57 را به نفع شاه شکستند وهرگونه مبارزه سیاسی با شاه را حرام میدانستند امروز انقلابی تر از انقلابیون به صحنه آمده اندوقضیه آب کشیدن کوزه ای که مرحوم مصطفی از آن آب خورده بود راهم حتما شنیده اید منظور هاشمی اینهاست
پاسخ
به جانباز!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۱ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۴
حتما لازم نبود جانباز بودن را گوشزد می کردید
و دوم اینکه قیاس مع الفارق!
جدیدترین اخبار پربازدید ها