کد خبر: ۳۰۹۷۶۹
زمان انتشار: ۱۱:۴۶     ۲۶ فروردين ۱۳۹۴
هافبک تهاجمی تیم فوتبال پرسپولیس خودش را مقصر تمام اتفاقات بدی دانست که در فصل جاری برای او رخ داده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، زمانی که پیام صادقیان به پرسپولیس آمد خیلی‌ها انتظار داشتند او بلافاصله در این تیم پیشرفت کرده و راهی فوتبال اروپا شود اما همه چیز برخلاف پیش‌بینی‌ها بود و صادقیان در پرسپولیس با حواشی مختلفی روبه‌رو شد.

بدون شک صادقیان یکی از استعدادهای ناب در فوتبال ایران به شمار می‌رود ولی در این چند سال اتفاقاتی رخ داد که او را از هدف‌هایش دور کرد. با این حال پیام می‌خواهد همه چیز را جبران کند، هر چند که خیلی‌ها معتقدند او همچنان مثل یک نارنجک آماده انفجار است. پیام که حالا روزهای آرامی را پشت سر می‌گذارد در گفت‌وگو با تسنیم از اهدافش برای آینده گفت که مشروح آن در زیر می‌آید:

*** سال 93 برای تو چطور بود؟

خودتان می‌دانید که سال بسیار بدی برایم بود و اصلاًَ روزهای خوبی نداشتم. البته در اینکه سال بدی را پشت سر گذاشتم هیچکس را مقصر نمی‌دانم. نه هواداران مقصر هستند،نه برخی دوستان و نه رسانه‌ها. فقط خودم مقصر هستم و همینطور که می‌بینید دارم تاوانش را پس می‌دهم. با این حال الان تمام فکرم این است که بازی‌های باقیمانده پرسپولیس را به بهترین شکل ممکن به پایان برسانم.

 



*** آیا از اشتباهات گذشته ات درس گرفته‌ای؟

می‌بینید که الان تاوان خیلی چیزها را پس می‌دهم. در این چند هفته هم دیدید که چه اتفاقاتی افتاد. من آماده بودم اما نظر کادر فنی قبلی این بود که بازی نکنم. رسانه‌ها و مردم هم همه چیز را خودشان می‌دانند. الان اما برایم این مهم است که کادر فنی جدید به من اعتماد و ایمان دارد و این مسئله برایم بسیار مهم است.

*** از کجا می‌دانی که به تو اعتقاد دارند؟

اگر  اعتقاد نداشتند با من جلسه خصوصی نمی‌گذاشتند. به هر حال رفتار کادر فنی نشان می‌دهد که به من اعتقاد دارند.


*** پانادیچ در اولین جلسه‌ای که در تمرین پرسپولیس حاضر شد جلسه‌ای خصوصی با تو داشت؟

بله همینطور است. او به من گفت که هوش تو را هیچ فوتبالیستی ندارد. پانادیچ به این موضوع اشاره کرد که آنها کاری به گذشته من ندارند و می‌خواهند به من کمک کنند. پانادیچ به من گفت که من در اروپا بازی کرده‌ام و باید به تو بگویم که خیلی راحت می‌توانی در اروپا فوتبال بازی کنی.

*** پس حالا خودت هم می‌دانی که دیگر نباید اتفاقات و حاشیه‌های گذشته رخ دهد؟

من هم گفتم که کسی مقصر نیست و خودم مقصر هستم. من همه چیز را به پانادیچ توضیح دادم و او هم نشان داد که روی من شناخت کامل دارد. پانادیچ گفت که همه چیز درست می‌شود و از من خواست که باانگیزه باشم. من هم شک ندارم که به روزهای اوج برمی‌گردم و از پیام قبلی هم بهتر خواهم شد. فقط به یکی دو بازی پیاپی نیاز دارم و امیدوارم که مقابل سپاهان یک روز خوب داشته باشم.

*** از حمید درخشان ناراحت نیستی؟

دوست ندارم در مورد درخشان و گذشته حرف بزنم. در ضمن گفتم که مردم و رسانه‌ها همه چیز را می‌دانند. من فقط می‌خواهم به آینده فکر کنم و چند برابر گذشته در تمرینات تلاش خواهم کرد. در ضمن این برایم خیلی مهم است که کادر فنی قبولم دارد.

*** در مورد آمدن برانکو چه صحبتی داری؟

او را همه می‌شناسند. برانکو کارنامه‌دار است و در سطح بالایی قرار دارد. او مربی باکلاسی است و امیدوارم من هم بتوانم توقعاتش را برآورده کنم. من خیلی اذیت شدم و خیلی چیزها را تحمل کردم. الان هم سرم پایین است و کارم را انجام می‌دهم.

 

 


*** اما برخی معتقدند صادقیان نمی‌تواند سر قول‌هایی که می‌دهد، بایستد.

من که حاشیه‌ای ندارم! مدتی پیش بود که در تمرین پرسپولیس دریبل زدم و آقای درخشان گفت که باید تمرین را ترک کنم. من هم همین کار را کردم. هفته گذشته هم که در بازی با النصر عربستان آن شرایط خاص به وجود آمد. مطمئن باشید هر بازیکنی هم جای من بود عصبانی می‌شد. آن حرکت اصلاً ربطی به مسائل فوتبالی نداشت. همه می‌دانند که عربستانی‌ها در مورد مسائل فوتبالی و آن اتفاقاتی که در عربستان برای دو ایرانی رخ داد، به شدت ایرانی‌ها را عصبانی کردند و واکنش ما به خاطر همین اتفاقات بود. بعد از بازی هر کس مرا دید بابت آن حرکت تشکر کرد.

*** در بازی با استقلال خوزستان هم که آن تکل بد را زدی...

الان همه روی من زوم هستند و وقتی در بازی با استقلال خوزستان کارت گرفتم اصلاً فکر نمی‌کردم اینقدر حساسیت ایجاد شود. من فوتبال بازی می‌کنم، مانند تمام بازیکنان. چون چهار ماه محروم بودم دیگر قرار نیست به همه بگویم بفرمایید و از کنار من رد بشوید! فوتبال مثل پینگ پنگ نیست و همیشه زد و خورد وجود دارد. نمی‌دانم چرا اینقدر روی من زوم می‌شود. فقط خواهش می‌کنم که این ذره‌بین را از روی من بردارید. دوست دارم سرم پایین باشد و فوتبالم را بازی کنم، همین.

*** فصل بعد هم در پرسپولیس می‌مانی؟

قرارداد من در پایان فصل تمام می‌شود. فعلاً تمام فکرم معطوف به بازی‌های باقیمانده در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیاست. در این مدت باید هواداران پرسپولیس را راضی کنم. حالا باید دید وضعیتم برای سال آینده چگونه پیش خواهد رفت.

 



*** آیا این شانس را داری به خارج از ایران بروی یا در پرسپولیس می‌مانی؟

پرسپولیس اولویت من است و بازی کردن در این تیم برای من افتخار بزرگی است. چیزی در مورد آینده قابل پیش‌بینی نیست و معلوم نیست فصل بعد کجا بازی کنم.

*** به تیم ملی هم فکر می‌کنی؟

اول باید در تیم باشگاهی‌ام بازی کنم تا ببینم شرایط چگونه پیش خواهد رفت.

*** در مورد ماندن کارلوس کی‌روش چه صحبتی داری؟

ماندن کی‌روش اتفاق بسیار خوبی بود. اگر او نمی‌ماند واقعاً جای سؤال داشت. من کاری ندارم که در اوج فوتبالم به تیم ملی دعوت نشدم. فقط این را بگویم که کی‌روش از زمان حضورش در ایران به تیم ملی نظم و انضباط داد و حالا هم می‌بینید که تیم‌های بزرگ با ما بازی می‌کنند.

*** حرف خاصی مانده است؟

از هواداران پرسپولیس خیلی تشکر می‌کنم که حتی در این فصل هم حامی من بودند. وقتی در اهواز به زمین آمدم آنقدر تشویقم کردند که کفشگری به شوخی به من گفت که مگر علی کریمی وارد زمین شده است که اینطور تشویق می‌کنند؟! امیدوارم محبت هواداران پرسپولیس را جبران کنم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها