أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۰۹۱۲
زمان انتشار: ۱۳:۲۹     ۳۱ فروردين ۱۳۹۴
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «می خواهیم تا جایی که امکان دارد شرایط و زمینه را برای کسانی که می خواهند مسئولیت باشگاه را بر عهده بگیریند آماده کنیم.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل ازجام نیوز، برانکو ایوانکوویچ پیش از سفر به قطر در خصوص بازی پرسپولیس مقابل لخویا اظهار داشت: «ما تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم. بازیکنان ما سالم هستند. محسن بنگر به مرز آسیب دیدگی رسیده و باید ببینیم می توانیم از آغاز مسابقات از وی استفاده کنیم یا در خلال مسابقه اما در هر صورت حضور وی در کنار تیم برای ما دلگرمی بزرگی است. امیدوارم همه بازیکنان بتوانند در بالاترین حد ممکن توانایی خود را نشان دهند و موفق شویم به دور دوم راه پیدا کنیم و خودمان را به آرامی برای راهیابی به دور یک هشتم نهایی آماده کنیم.»

 

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به تحولات پرسپولیس شما نگران جایگاه خود و اینکه در کادر فنی تغییراتی به وجود بیاید، نیستید خاطرنشان کرد: «ما به اینجا آمده ایم تا بازی کنیم، پرسپولیس بزرگترین باشگاه است و مسئولان برای بهترین راه حل تلاش می کنند ولی ما باید بازی خوبی از خود به نمایش بگذاریم و تا جایی که امکان دارد بتوانیم شرایط و زمینه را برای کسانی که می خواهند مسئولیت باشگاه را بر عهده بگیریند آماده کنیم.»

 

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: «من مدت بسیار کوتاهی است که در باشگاه پرسپولیس حضور دارم و نمی توانم در این باره اظهارنظری داشته باشم. در آخر من یک مربی هستم و اینکه چه کسی قرار است رهبر باشگاه باشد را نمی دانم و در این باره چیزی نمی گویم. کسانی در کشور وجود دارند که آنها مراقب اوضاع هستند. قبل از هر چیزی دولت و حکومت که مالکیت اصلی را دارند آنها تصمیم می گیرند و دنبال یافتن بهترین راه حل هستند. من هم نگران پرسپولیس، هم باشگاه و هم نگران هواداران این باشگاه هستم.»

 

سرمربی پرسپولیس در خصوص مشکل خروجی سه بازیکن تیمش تصریح کرد: «مشکل خروج سه بازیکن تیم مان برطرف شد. همه بازیکنان حضور دارند و با ما به قطر می آیند.»

 

ایوانکوویچ در خصوص اینکه پرسپولیس در بازی مقابل سپاهان نشان داد در کناره ها ضعف دارد آیا نگران نیستید لخویا که به تازگی قهرمان لیگ قطر شده تیم شما را آنالیز کرده باشد، توضیح داد: «همیشه در هر تیمی یک مشکل وجود دارد ولی سپاهان در بازی مقابل ما دو شانس داشت؛ یکی با اوت و دیگری آن ضربه سر که سوشا مکانی موفق شد آن را بگیرد. گل هایی که زده شد فقط در اثر اشتباهات انفرادی بزرگ ما بود. درست است در دیدار مقابل سپاهان ما شکست خوردیم اما در بازی با این تیم 6 شانس مسلم گلزنی داشتیم و یک پنالتی هم برای ما نگرفتند و قطعا ما مستحق نتیجه بهتر بودیم و نباید شکست می خوردیم. برابر ما لخویایی قرار دارد که قهرمان قطر است و به طور قطع به عنوان قهرمان سعی می کند مقابل ما با انگیزه بیشتری مقاومت کند.»

 

وی در پاسخ به این سوال که شما برای یک امتیاز به قطر می روید یا سه امتیاز تاکید کرد: «طبیعتا پرسپولیس همیشه به دنبال سه امتیاز خواهد بود اما همیشه این امکان وجود ندارد ولی تا زمانی که من مربی تیم هستم این فلسفه ما است و باید همه امکانات و ضعف هایمان را در نظر بگیریم اما من تیمم را همیشه اینطور تمرین خواهم داد که پرسپولیس حق دفاع کردن ندارد. پرسپولیس همیشه باید به جای دفاع دنبال حمله باشد.»

 

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که در بازی مقابل سپاهان، گابریل را در کناره استفاده کردید و 50 درصد کارآیی اش را از وی گرفتید چون او یک هافبک طراح است آیا باز هم در بازی برابر لخویا در کناره از وی استفاده خواهیم کرد، توضیح داد: «در این مسابقه قرار است گابریل ذخیره باشد.»

 

برانکو در این خصوص که در بازی با سپاهان منتقدان از تعویض صادقیان انتقاد کردند آیا در بازی مقابل لخویا این نگرانی وجود ندارد، گفت: «بعد از تعویض ما دو فرصت گلزنی دیگر هم ایجاد کردیم. من گفتم پرسپولیس تیمی است که همیشه تمایل دارد هجومی، سرعتی و چالاک بازی کند و گابریل در این زمینه دچار کمبود بود چون همه می دانیم وی مصدوم هم بود و در درگیری هم کم می آورد. به همین دلیل وی را تعویض کردم و صادقیان را آوردم.»

 

وی در این خصوص که گفته می شود در بازی سپاهان تعویض صادقیان سفارشی بود و حسین هدایتی سفارش کرد صادقیان را تعویض کنید و کادویی بود که هدایتی به تیم داد، یادآور شد: «من، هدایتی را از زمانی که به ایران آمدم بعد از بازی النصر تا به حال ندیدم. هدایتی به کار تجارت خود مشغول است و من هم به کار خودم.»

 

سرمربی تیم پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چرا در نیمه دوم بازی مقابل سپاهان همه حملات از سمت راست شما بود و هیچ تغییری داده نشد، بیان داشت: «در واقع پیام را گذاشته بودم تا به خانزاده کمک کند و گابریل نمی توانست این کار را انجام دهد چون در سمت چپ هادی نوروزی این کار را عالی انجام داده بود اما در سمت راست ما ضعف داشتیم و به همین دلیل گابریل را تعویض کردیم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها