کد خبر: ۳۱۱۱۷۸
زمان انتشار: ۱۰:۰۰     ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
ملی پوش وزن 86 کیلو گرم تیم کشتی آزاد در مسابقات جام جهانی گفت: اگر در بازی های المپیک 2008 هم کادر فنی فعلی تیم ملی بالای سرم بود شاید صاحب مدال می شدم.
به گزارش پایگاه 598 ،میثم مصطفی جوکار در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود:قصد ندارم زحمات مربیان پیشین تیم ملی را نادیده بگیرم آن ها هم در حد و توان خودشان زحمات بسیاری کشیدند اما باور کنید زمانی که عضو تیم ملی در بازی المپیک 2008 شدم سن چندانی نداشتم و فقط نیاز بود در این میدان بزرگ مقابل حریفان کمی مدبرانه تر هدایت می شدم  تا نتیجه لازم را به دست می آوردم ؛به همین دلیل است که اعتقاد دارم کادر فنی فعلی تیم ملی و شخص رسول خادم اگر آن زمان بودند شاید من هم مدال آور المپیک بودم.
 
وی درباره این که چرا بعد از المپیک 2008 چندین سال خبری از او نبود گفت:متأسفانه پس از این رقابت ها چند سال که کادر فنی تیم ملی علی رغم آنکه خیلی آماده بودم اعتقادی به من نداشت،چندین سال نیز رقابت انتخابی برگزار نمی شد و همه چیز سلیقه ای بود اما خوشبختانه با آمدن رسول خادم و اجرای طرح فرآیند انتخابی تیم ملی به جای مسائل پشت پرده هم اکنون در میدان مسابقه همه چیز مشخص می شود و هر فردی از بقیه بهتر باشد به حقش خواهد رسید.
 
دارنده مدال طلای بازی های آسیایی اضافه کرد:از سال گذشته تصمیم گرفتم حالا که میدان انتخابی تعیین کننده است هر طور شده باید به دوبنده تیم ملی برسم و همین موضوع انگیزه ام را چندین برابر کرد تا این که در نهایت صاحب دوبنده تیم ملی در بازی های آسیایی شدم و به لطف خدا با کسب خوشرنگترین مدال مزد زحماتم را گرفتم. در مسابقات جام جهانی نیز به گفته مربیان کشتی های خوبی گرفتم هر چند در این رقابت ها موفقیت و نتیجه تیمی مهم بود که با قهرمانی مقتدارنه به آن رسیدیم.
 
وی درباره این که چه برنامه ای برای آینده دارد گفت:در کوتاه مدت هدفم رسیدن به دوبنده تیم ملی در مسابقات جهانی 2015 و کسب سهمیه المپیک به همراه یک مدال از این رقابت هاست اما من برای رسیدن به المپیک 2016 و قرار گرفتن روی یکی از سکوی های قهرمانی برنامه جدی و منسجمی را تدوین کردم.
 
جوکار در خاتمه با تشکر از همه کسانی که برای موفقیت او زحمت کشیدند خاطرنشان کرد:از مربیان تیم ملی به خصوص رسول خادم ،پدر و مادرم ،برادرم ،همشهریانم و همه کسانی که به من کمک کردند تا بار دیگر به کشتی برگردم و برای کشورم افتخار آفرینی کنم صمیمانه قدارنی می کنم و امیدوارم در آینده نیز بتوانم در میادین بزرگتر نماینده شایسته ای برای ایران عزیز باشم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها