يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۱۲۸۱
زمان انتشار: ۰۹:۱۷     ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴
یک منبع آگاه از هلاکت سرکرده گروهک تروریستی انصارالفرقان توسط نیروهای امنیتی و انتظامی در جنوب استان سیستان و بلوچستان خبر داد.
به گزارش پايگاه 598 به نقل از جهان؛ این منبع مطلع چهارشنبه شب گفت: نیروهای مقتدر جمهوری اسلامی ایران مستقر در جنوب سیستان و بلوچستان، عصر امروز در اقدامی موفقیت آمیز سرکرده گروهک تروریستی انصارالفرقان را در منطقه بافتان حد فاصل قصرقند و جکیگور به همراه دو تروریست دیگر به هلاکت رساندند.

وی بیان کرد: در این عملیات 'هشام عزیزی' سرکرده گروهک تروریستی انصارالفرقان، 'صادق بلوچزهی و مسلم بلوچزهی' از اعضای این گروهک به هلاکت رسیدند و دو نفر دیگر که راه پاک کن آنان بودند نیز دستگیر شدند.

این منبع آگاه ادامه داد: هشام عزیزی سرکرده گروهک تروریستی انصارالفرقان چند روز پیش در عملیات گسترده نیروهای امنیتی و انتظامی که در منطقه قصرقند انجام شد موفق به فرار از صحنه درگیری شده بود.

گفتنی است؛ فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران جنوب شرق کشور روز شنبه (۲۲ فروردین ماه) در گفت وگو با خبرنگار ایرنا جزییات کامل انهدام تیم تروریستی در جنوب سیستان و بلوچستان را تشریح کرده بود.

سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد مارانی گفت: قرارگاه قدس در پی کسب گزارشات مردمی مبنی بر تشکیل گروهک انصار الفرقان و قصد عملیات خرابکارانه در ۲۲ بهمن در جنوب استان دستگیری عوامل این گروهک را در دستور کار قرار داد.

وی بیان کرد: نیروهای این قرارگاه در عملیاتی موفقیت آمیز اعضای تیم تروریستی را دستگیر و در تحقیقات به عمل آمده از آنان اطلاعات با ارزشی از حضور عناصر خود فروخته در منطقه عمومی شهرستان قصرقند در جنوب سیستان و بلوچستان بدست آوردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها