کد خبر: ۳۱۱۲۹۰
زمان انتشار: ۰۹:۳۶     ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴
عضو هیات‌رییسه فدراسیون فوتبال گفت: «باید قبول کنیم که مربی مثل کی‌روش تا حالا نداشتیم اما ایراداتی هم بر او وارد است.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل ازجام نیوز، صحبت‌های محمود اسلامیان در قامت نایب‌رییس اول فدراسیون فوتبال بار دیگر نشان داد تنها علی کفاشیان است که راضی به ماندن کارلوس کی‌روش در فوتبال ماست.

 

مصاحبه تند چند روز پیش اسلامیان بیانگر این موضوع است که کی‌روش در صورت ادامه کار با ارکان فدراسیون بیشتر از امیر قلعه‌نویی و خداداد عزیزی مشکل خواهد داشت.

 

هر چند شهرام دبیری به این موضوع اعتقادی ندارد و تنها بیان مسایل را دلیل نخواستن کی‌روش از سوی فدراسیون نمی‌داند و باز هم تکرار می‌کند که هیات‌رییسه به این نتیجه رسیده که کی‌روش بماند.

 

دبیری که سعی کرد حمایت خود را از کی‌روش نشان دهد در لابه‌لای صحبت‌هایش از نارضایتی‌اش بابت رفتارها و مصاحبه‌های کی‌روش هم حرف زد.

 

اظهارات دبیری در ادامه پیش روی شماست:

 

* بعد از اسدی حالا نوبت به اسلامیان رسیده کی‌روش را نقد کند؟

- اگر اسلامیان حرفی زده نظر شخصی‌اش را گفته است. مهم جمع‌بندی هیات‌رییسه است که گفته‌اند کی‌روش بماند. ما به کی‌روش گفته‌ایم فدراسیون پشتیبان شماست و وزارت هم مخالف نیست چون رییس حراستش را فرستاد.

 

* اما کی‌روش هم دنبال بهانه است تا ساز جدایی کوک کند.

- ما می‌خواهیم بماند اینکه چه فکر می‌کند دیگر مربوط به خودش است. او شک داشت برنامه‌هایش اجرا شود و پول نباشد و حمایتی از برنامه‌هایش انجام نپذیرد.

 

* احتمال دارد دوباره با توجه به این حرف و حدیث‌ها بگوید می‌خواهم بروم؟

- تصمیم با خودش است. از نظر ما قضیه حل شده و خواسته‌ایم بماند.

 

* اما این مصاحبه‌ها کار را خراب می‌کند.

- اینکه افراد انتقاد کنند دلیل نمی‌شود کی‌روش را نمی‌خواهند. خود اسدی در جلسه هیات‌رییسه گفت من انتقاد علیه کی‌روش داشتم اما نگفتم که تو را نمی‌خواهیم. انتقاد کردن که ایرادی ندارد. اصلا وقتی قبولش داریم از او انتقاد می‌کنیم. بعضی مواقع بحث‌ها فنی است و کی‌روش به عنوان نفر اول باید پاسخگو باشد.

 

* اما اسلامیان گفته به عنوان نفر دوم موفق بود، نه نفر اول.

- به نظر من کسی که سرمربی رئال‌مادرید بوده آن‌هم باشگاهی که پولدارترین باشگاه دنیاست و سرمربی پرتغال در جام‌جهانی و دستیار فرگوسن دیگر جای بحث نمی‌ماند. کی‌روش در جام‌جهانی برزیل موفق بود و یک نمایش زیبا جلوی آرژانتین با تیم‌ملی داشت. کی‌روش با تیم‌‌ملی ایران عرب‌ها را در حالی که قبلا به آنها می‌باختیم شکست داد. باید قبول کنیم که مربی مثل کی‌روش تا حالا نداشتیم اما ایراداتی هم بر او وارد است.

 

* به نظر می‌رسد کی‌روش فوتبال ایران و آدم‌هایش را در حدی نمی‌داند که از او انتقاد کنند.

- ایراد بزرگ کی‌روش این است که زود قهر می‌کند و حاشیه زیاد دارد و همین باعث می‌شود با منتقدانش درگیر شود. کی‌روش باید به نظر مخالف احترام بگذارد و ظرفیت انتقاد داشته باشد. البته همه این موارد بستگی به خودش دارد که می‌خواهد درست شود یا نه. او باید بتواند خودش را کنترل کند. او اصول حرفه‌ای‌گری را بلد است و اگر اذیتش نکنیم می‌ماند. اسلامیان هم نگفته نباشد، تنها انتقاد کرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها