کد خبر: ۳۱۲۶۷۹
زمان انتشار: ۱۴:۳۶     ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
عضو هیئت رئیسه فراکسیون اصولگریان مجلس در گفتگو با «سراج۲۴»:
حاجی دلیگانی با اشاره به ارائه فکت شیتهای مختلف و مخصوصا فکت شیت آمریکایی و خودداری وزارت امور خارجه از ارائه فکت شیت ایرانی گفت: متاسفانه به نظر می رسد فکت شیت آمریکایی واقعیتی است که در مذاکرات پذیرفته شده است.

به گزارش پایگاه 598، حسین علی حاجی دلیگانی، عضو هیئت رئیسه فراکسیون اصولگرایان مجلس در گفت و گو با سراج24 با اشاره به مذاکرات میان ایران و 1+5 گفت: هرچند مذاکرات ایران با 1+5 بیش از یک سال است که ادامه دارد اما مسئله اصلی همان بی اعتماد ایران به غرب و خصوصا آمریکا است که این بی اعتمادی بیشتر نیز شده است.

وی با اشاره به ارائه فکت شیتهای مختلف و مخصوصا فکت شیت آمریکایی و خودداری وزارت امور خارجه از ارائه فکت شیت ایرانی گفت: متاسفانه به نظر می رسد فکت شیت آمریکایی واقعیتی است که در مذاکرات پذیرفته شده است.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون اصولگرایان مجلس افزود: اخیرا آقای ظریف اظهار نگرانی و دلواپسی کرده و گفته که من از همه دلواپسان دلواپس تر هستم.

حاجی دلیگانی اظهار کرد: وزارت خارجه باید مواضع خود را به صراحت در قالب فکت شیت اعلام کند تا قدرت چانه زنی در مذاکرات بیشتر شود و تیم دیپلماسی کشور بتواند به توافق مطلوبی که منافع جمهوری اسلامی را تضمین می کند، دست یابد.

وی در پایان گفت: باید مذاکرات به خوبی از سوی تیم دیپلماسی ایران مدیریت شود و در توافق احتمالی راه را بر هرگونه تفسیرغرب و آمریکا از محتوای توافق ببندد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها