کد خبر: ۳۱۳۱۸۰
زمان انتشار: ۱۲:۳۸     ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: اگر از سمت رئیس فدراسیون فوتبال ایران هم کنار بروم، همچنان نماینده ایران در AFC خواهم ماند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران علی کفاشیان در گفتگو با رادیو در خصوص سمت نایب رئیسی کنفدراسیون آسیا اظهار داشت: با توجه به اینکه فوتبال ایران قوی و توانمند است و نقش ایران در فوتبال آسیا نیز در رنکینگ قابل قبولی قرار دارد به همین خاطر توانستیم به عنوان یکی از نمایندگان در هیات رئیسه حضور داشته باشیم، اما متاسفانه یکی از ضعف های ما در گذشته ما این بود که در هیات رئیسه  کنفدراسیون آسیا نماینده ای نداشتیم. 
 
وی بیان کرد: در اکثریت بخش های مختلف افرادی برای پست هیات رئیسه AFC کاندیدا شده بودند ما نیز در بخش نایب رئیسی در آسیای مرکزی جلساتی را برگزار کردیم و قبل از انتخابات نیز جلسات متعددی را برگزار کردیم و در نهایت تفاهم شد پست نایب رئیسی با توجه به اینکه ایران در فوتبال آسیا حرف اول را می زند و دارای توانایی بیشتری است حتما در نایب رئیسی سمتی داشته باشد و دو عضو دیگر برای عضویت فقط در هیات اجرایی به هیات رئیسه ملحق شوند.
 
کفاشیان تصریح کرد: 5 عضوی که برای نایب رئیسی انتخاب شدند از ایران، چین، ژاپن، سنگاپور و مالزی می باشند.
 
رئیس فدراسیون فوتبال افزود: با توجه به جلسه ای که طی دو روز گذشته با شیخ سلمان داشتیم و از آنها خواستیم که ایران کماکان همانند سابق در کمیته های مختلف عضویت داشته باشد که بتوانیم در کمیته های مختلف که تصمیم گیری می شود عضویت داشته باشیم نقش نایب رئیسی ها در AFC این است که مسئولیت یکی از کمیته ها را خواهند داشت و در تصمیم گیری های اصلی  شرکت می کنند چرا که در تصمیم گیری های اصلی رئیس AFC مجاز است که با نواب رئیس خود جلساتی را برگزار و تصمیمات لازم را اتخاذ نماید.
 
نایب رئیس نقش مهمی در AFC دارد و می توانیم از مسائل و حقوق فوتبال کشورمان و حتی آسیای  مرکزی حمایت کنیم و این سمت به مدت 4 سال خواهد بود.
 
کفاشیان عنوان کرد: باید بگویم اگر از سمت رئیس فدراسیون فوتبال ایران نیز کنار بروم اما به مدت 4 سال نماینده ایران در AFC خواهم بود.
 
وی در پاسخ به این سوال که چرا کی روش توجه زیادی به بازی های لیگ برتر ندارد افزود: فکر می کنم که این سوال باید از کی روش پرسیده شود و درباره نحوه انتخاب و نظارت وی پاسخ های خود را عنوان کند اما به طور حتم کی روش تمام موارد را آنالیز میکند و برنامه ریزی قابل قبولی را انجام می دهد تا در خرداد ماه اردوی مورد نظر را ارائه دهند. 

**هنوز مشکل ممنوع الخروجی کی روش رفع نشده است
 
رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص ممنوع الخروجی کی روش افزود: همچنان پیگیری وضعیت ممنوع الخروجی کی روش هستیم و نیمی از مالیات پرداخت شده و باید بگویم هنوز مشکل ممنوع الخروج سرمربی تیم ملی رفع نشده است.
 
وی در خصوص انتخاب نکونام به عنوان دستیار کی روش بیان کرد: در هر صورت کی روش اگر بخواهد مربی یا کمک مربی برای تیم ملی انتخاب کند باید نظر او نیز در این تصمیم گیری لحاظ شود و یکی از ایده‌های کی روش این است که عنوان می کند با افرادی که می خواهم کار کنم باید هماهنگی لازم را داشته باشند برهمین اساس نکونام انتخاب کی روش است اما هنوز به صورت قطعی نکونام را به ما معرفی نکرده و فقط نظر خود را در خصوص دستیاری نکونام عنوان کرده است.
 
وی در خصوص افشین پیروانی در سمت مدیر اجرایی تیم ملی بیان کرد: هماهنگی های لازم در خصوص حضور افشین پیروانی در مدیر اجرایی تیم ملی با کی روش صورت گرفته و کی روش نیز موافقت خود با این مساله را اعلام کرده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها