کد خبر: ۳۱۳۵۶
زمان انتشار: ۱۰:۵۶     ۲۹ آذر ۱۳۹۰
توطئه خطرناک عربستان سعودی برای شعله ور کردن جنگهای فرقه ای در عراق را از طریق متهم کردن شیعیان و ایران به کشتن شخصیتهای سنی فاش شد.
به گزارش البرز ،العالم به نقل از یک منبع امنیتی در عراق که آن را منبعی آگاه توصیف کرد، گزارش داد عربستان سعودی با طراحی عملیات جدید تروریستی قصد دارد پس از قتل فجیع برخی شخصیتهای سنی عراقی از جمله اساتید دانشگاه ها، چهره های علمی و دینی و شیوخ عشایر با همکاری تروریستها، و برجای گذاشتن مدارکی، شیعیان و ایران را به عنوان عاملان این جنایتها معرفی کند.

بر اساس مدارک به دست آمده از رابط سعودی ها با تروریستها در عراق، که پس از ورود به این کشور از طریق اردن به دست نیروهای امنیتی عراقی دستگیر شده است؛ هدف از این ترورها و قتل فجیع شخصیتها، برانگیختن آتش درگیری های فرقه ای و ایجاد تنفر از شیعیان و ایران در عراق است.

افزایش نفرت مردم در کشورهایی مانند عراق، مصر، سوریه، و بحرین از اقدامات و توطئه های عربستان در منطقه و ادامه حمایت سران سعودی از دیکتاتورها سبب شده است حاکمان این کشور برای انحراف افکار عمومی به دنبال ایجاد درگیری ها و فتنه های فرقه ای در منطقه باشند.

خاطر نشان می شود پایگاه خبری صوت العراق نیز با اشاره به برگزاری نشست امروز سران کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس در ریاض، از توطئه خطرناک سه کشور عضو این شورا علیه عراق و ارتباطات گسترده آنها با تروریستهای تکفیری و بعثی های صدامی پرده برداشت.

این رسانه در گزارشی درباره دخالت کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس در امور عراق آورده است : عربستان، قطر و امارات متحده عربی باید میان حمایت مردم عراق و حمایت از بعثی ها یکی را انتخاب کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها