کد خبر: ۳۱۵۷۷۰
زمان انتشار: ۱۰:۳۶     ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴
بازیکن خارجی تیم فوتبال پرسپولیس هنوز تصمیم قطعی برای مقصد فصل بعدش نگرفته است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، مدافع باتجربه پرسپولیس که خلق و خوی حرفه‌ای‌اش باعث علاقه برانکو ایوانکوویچ به وی شده کاملا آماده است تا در دربی بهترین نمایش خود را به اجرا بگذارد. او در طول گفت‌وگویش هرگز درباره آدم ها، تیم ها و شرایط خاص پرسپولیس در طول فصل صحبتی نکرد. این گفت‌وگوی جالب را بخوانید:

 

مسوولیت بیشتر وقتی در پرسپولیس هستی

فضای پرسپولیس خیلی متفاوت است با جاهای دیگری که من در آن فوتبال بازی کردم به خاطر اینکه پرسپولیس تیمی است پرطرفدار که در همه ایران علاقمندان زیادی دارد. همچنین تیم من در آسیا بسیار مشهور است و همین حال و هوا شرایط متفاوتی به آن می‌ دهد. وقتی شما در یک تیم پرطرفدار بازی می‌ کنید، مسوولیت بیشتری هم دارید.

 

ایران قوی مثل اروگوئه

لیگ ایران کیفیت خیلی خوبی دارد. فوتبال در ایران خیلی فیزیکی تر از جاهایی که من بودم بازی می‌ شود. به نظر من لیگ ایران بازیکنان خیلی خوبی دارد و شاید مثل اروگوئه ای ها بازیکنانی با بدن های قوی در آن بازی می‌ کنند. فوتبال ایران به دلیل همین بازیکن ها آینده خیلی خوبی دارد و به نظر من پتانسیل فوتبال شما بالاست.

 

لیگ پراستعداد

وقتی تیم فوتبال ایران به جام‌جهانی صعود می‌ کند، یعنی یکی از بهترین لیگ های جهان را دارد. من استعدادهای زیادی اینجا دیده ام اما به طور خاص نمی‌ توانم به اسم بازیکنی اشاره کنم.

 

سپاهان و نفت و تراکتور عالی اند

بهترین تیمی که جلوی آن بازی کردیم، سپاهان بود. آنها گروه خوبی بودند و بازیکنان خوبی داشتند همین طور تراکتورسازی و البته نفت که به نظر من نقطه قوتش در هماهنگی بازیکنانش بود و من شنیدم آنها سال هاست کنار هم بازی می‌ کنند و از نظر تاکتیکی و بخصوص در حمله کاملا با هم هماهنگ اند.

 

دشواری پیش‌بینی قهرمان لیگ

پیش‌بینی قهرمانی لیگ واقعا دشوار است چون دو بازی خیلی سخت برگزار خواهد شد که به نظر من هر دوی آنها غیرقابل پیش‌بینی اند. اگر یک بازی بود و یک تیم راحت تر می‌ شد پیش‌بینی کرد اما این شرایط مطلقا غیرقابل پیش‌بینی است.

 

اسم من میشائیل اومانیا

من میشائیل اومانیا هستم. فامیلی من یک فامیلی اسپانیایی است که آدم های زیادی در کاستاریکا به آن معروف اند. اینجا من را اومانا صدا می‌ کنند که درست ترش را گفتم.

 

شمال تهران واقعا زیباست

مردم در ایران با من مهربان هستند. از نظر فرهنگی من در تهران کاملا راحتم و بخصوص از غذاهای شما به شدت لذت می‌ برم. قبل از اینکه به ایران بیایم خیلی ها درباره شمال شهر تهران با من صحبت کرده بودند و گفته بودند که این یک منطقه زیبا در سطح جهان است و من این موضوع را به چشم دیدم. به جز این از اصفهان و شیراز هم بازدید کردم و لذت بردم.

 

همه درباره دربی صحبت می‌ کنند

بازی مقابل استقلال دومین تجربه صدهزار نفری من خواهد بود. این یک بازی بسیار پراهمیت برای هر دو تیم است که می‌ بینیم در ایران همه درباره آن صحبت می‌ کنند. به هر حال بازی مقابل این همه جمعیت جذاب است و امیدوارم بازی متفاوت و جذابی از کار دربیاید. امیدوارم پرسپولیس این بازی را ببرد.

 

درباره استقلال حرف نمی‌ زنم

نمی‌ توانم به این سوال شما که پرسپولیس بهتر است یا استقلال جواب بدهم. این سوالی نیست که من بخواهم درباره اش حرف بزنم.

 

کار کردن با 3 مربی در یک سال راحت نیست

ما در این فصل 3 مربی مختلف داشتیم که این به معنای حاکم شدن 3 سبک مختلف بر پرسپولیس بود. برای یک بازیکن سخت است که این شرایط را تجربه کند چون باید خودش را با تفکرات مختلف وفق بدهد. این موضوع نرمال نیست. اگرچه همیشه ممکن است در یک فصل اتفاقات زیادی بیفتد.

 

دوست دارم تیمم تهاجمی بازی کند

اگرچه من مدافع هستم اما بازی تهاجمی را بیشتر دوست دارم. وقتی تیم تهاجمی بازی می‌ کند، دوست داری استارت بزنی، خودت را به محوطه جریمه حریف برسانی و گل بزنی. آنطور که من می‌ دانم در ایران مدافعان گلزن خیلی محبوب هستند. البته کمابیش در همه جای همین طور است و من هم امیدوارم موقعیتی پیش بیاید که در دربی گل بزنم.

 

نوری همه پنالتی ها را گل می‌ کند

در طول این فصل یک باز از روی نقطه پنالتی گل زدم و یک بار هم پنالتی از دست دادم که حس خیلی بدی برایم به همراه داشت. البته حالا تیم پنالتی زن خودش را پیدا کرده و محمد نوری همه ضربات را تبدیل به گل می‌کند. در این فصل سرنوشت ما به پنالتی ها گره خورده است و شاید در بازی استقلال هم باز پنالتی داشته باشیم.

 

معلوم نیست در ایران بمانم

قراردادم امسال به پایان می‌ رسد و معلوم نیست فصل بعد در ایران باشم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها