کد خبر: ۳۱۵۸۰۲
زمان انتشار: ۱۲:۰۳     ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴
دو باشگاه مطرح هلندی یعنی آژاکس و فاینورد خواهان جذب بهترین بازیکن فصل اخیر لیگ یک این کشور شده‌اند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، سایت "آژاکس شوتایم" هلند روز گذشته در خصوص آینده حرفه ای جهانبخش نوشت: «دو باشگاه مطرح هلندی یعنی آژاکس و فاینورد خواهان جذب علیرضا جهانبخش بهترین بازیکن فصل اخیر لیگ یک این کشور شده‌اند.»

 

بنابر این گزارش جهانبخش در این فصل با نایمخن به لیگ برتر هلند صعود کرده اما به نظر می‌رسد در فصل آینده در یکی از تیم‌های مطرح و مدعیان قهرمانی هلند بازی خواهد کرد چرا که رقابت برای جذب این ملی‌پوش ایرانی بین تیم‌های آژاکس و فاینورد آغاز شده است.

 

هدایت آژاکس در حال حاضر بر عهده فرانک دی‌بوئر هلندی است. آژاکس با چهار قهرمانی اروپا و سی و سه قهرمانی در لیگ هلند پرافتخارترین تیم هلند محسوب می‌شود و فاینورد با چهارده قهرمانی پس از آژاکس و آیندهوون سومین تیم پرافتخار سرزمین لاله‌هاست. هدایت فاینورد نیز بر عهده فرد روتن هلندی است

 

خود علیرضا هم هر چند از این پیشنهادات راضی است اما با این حال محتاطانه به سؤالات پاسخ می دهد: «بازگشت به لیگ برتر و بازی در بالاترین سطح فوتبال هلند خیلی خوب است. گام بعدی من قطعاً بازی در بالاترین سطح فوتبال هلند خواهد بود، آژاکس و فاینورد هر دو باشگاه‌هایی فوق‌العاده و کلاسیک هستند و جو عالی دارند، من نمی‌توانم آنها را با هم مقایسه کنم، مهم سطح بالای این دو تیم است.»

 

جهانبخش در پاسخ به این سؤال که اگر مجبور شوی از بین آژاکس و فاینورد یکی را انتخاب کنی کدام خواهد بود هم هوشمندانه جواب می دهد: «سؤال مشکلی است من واقعاً نمی‌دانم، فکر می‌کنم هر دوی آنها خوب هستند و دارای دو سبک متفاوت از فوتبال در هلند، من عاشق هر دو تیم هستم اما باید دید چه اتفاقی خواهد افتاد.»


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها