يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۵۸۸۶
زمان انتشار: ۱۱:۴۰     ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
سرمربی سپاهان گفت: فکر نمی‌کردم که نتیجه دیدار تبریز در نهایت به سود سپاهان شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس: حسین فرکی در پایان دیدار سپاهان و سایپا که منجر به قهرمانی تیم اصفهان شد گفت: خوشحالم که یک بار دیگر به لطف خدا و تلاش بچه‌ها به قهرمانی رسیدیم.

وی ادامه داد: نمی‌شود این احساس را با زبان اعلام کرد با همه وجود لبریز از خوشحالی هستم و می‌دانم مردم هم همین حالت را دارند.

فرکی گفت: بازیکنان ما برای قهرمانی اعتقاداتشان در اولویت بود و سپس تلاش زیادی کردند البته خدا هم لطف زیادی به ما کرد و با عنایت او قهرمان شدیم.

فرکی در پاسخ به این سؤال که آیا فکر می‌کرد نتیجه 3 بر یک به سود تراکتورسازی با مساوی به پایان برسد گفت: خیر، هیچگاه فکر نمی‌کردم زمانی که بازی 3 بر یک بود بخواهد بازی مساوی شود با اینکه گوشمان به دیدار تبریز بود اما روی کار خودمان تمرکز کردیم تا بتوانیم برتری را حفظ کنیم. در حقیقت وقتی خبر رسید که قهرمان شدیم کادر فنی و بازیکنانم بی‌نهایت خوشحال شدند و من همه به آنها تبریک می‌گویم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها