کد خبر: ۳۱۵۹۸۲
زمان انتشار: ۰۹:۲۶     ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
علی علیپور گلزن جوان پرسپولیس که حالا دیگر جوانترین گلزن تاریخ دربی است می گوید بعد از گل از هیجان نمی دانسته چه باید بکند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرآنلاین ؛ علیرضا علیپور مهاجم 19 ساله پرسپولیس که با گل سرنوشت سازش فصل کابوس وار تیمش را شیرین کرد و البته کابوسی تمام نشدنی ساخت برای استقلالی ها ، درباره گلی که به استقلال زد می گوید:«یک لحظه احساس کردم باید از این فرصتی که به سمتم می آید استفاده کنم و با تمام توان توپ را زدم ، بعد از گل این قدر خوشحال بودم که نمی دانستم چطور باید خوشحالی کنم. شب بعد از بازی هم از هیجان و خوشحالی اصلا خوابم نبرد.»

علیپور 19 ساله که یکی از معدود خریدهای نسبتا خوب درخشان برای قرمزها بود با آسیب دیدگی بی موقع گابریل فیکس شد و اولین گل مهم فوتبالی اش را در دربی زد تا از این پس روی او حسابی ویژه باز شود. این اتفاقی بود که در نیم فصل اول برای مهدی طارمی افتاد و از او یک ستاره ساخت. علیپور 4 سالی از طارمی کوچکتر است و این یعنی می تواند آتیه ای درخشان داشته باشد اگر اسیر حاشیه ها نشود. پیش از او بازیکنانی که در این سن در دربی گل زدند ابر ستاره های فوتبال ایران شدند. حسن روشن و مهدی مهدوی کیا.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها