کد خبر: ۳۱۶۸۲
زمان انتشار: ۱۷:۵۷     ۰۱ دی ۱۳۹۰
598 به نقل از كيهان: معاون محيط طبيعي و تنوع زيستي سازمان محيط زيست از راز سر به مهر پيدا شدن بچه شيرها در تهران پرده برداشت.
اصغر محمدي فاضل در خصوص جزئيات تازه در مورد پيدا شدن بچه شيرهاي پايتخت اظهار داشت: اين 3 بچه شير در واقع از مبدأ بابلسر به اصفهان در حال انتقال بودند كه از نظر ما اين حمل و نقل غيرقانوني و بدون اخذ مجوز از سازمان حفاظت محيط زيست بوده است .
وي ادامه داد: بنابراين اگر اين افراد توسط پليس راه متوقف مي شدند، قطعاً در مورد آنها اعمال قانون مي شد يا اگر وارد شهر مي شدند و گشت هاي نيروي انتظامي اين خودرو را متوقف مي كردند، قطعاً برخورد قانوني صورت مي گرفت .
محمدي فاضل افزود: بر اساس اطلاعات ما اين بچه شيرها توسط يك خودرو و يك يدك كش اسب كش در حال منتقل شدن از بابلسر به اصفهان بودند كه يا به دليل باز شدن در يدك كش و يا به دليل باز شدن منفذي در ديواره يدك كش اين 3 قلاده شير در طول مسير در شهر تهران خارج مي شود كه 2 قلاده پيدا شد و قلاده سوم نيز بر اثر تصادف كشته شد . معاون محيط طبيعي و تنوع زيستي سازمان حفاظت محيط زيست ادامه داد: 3 قلاده شير ديگر كه جزء مجموعه 6 بچه شير بودند ديروز توسط صاحب آنها به سازمان حفاظت محيط زيست تحويل داده شد و توسط كارشناسان ما اقدامات لازم در مورد آنها انجام شده است . محمدي فاضل تصريح كرد: هم اكنون معاينه دامپزشكي در مورد 3 بچه شير انجام شده است و تزريق ميكروچيپ هم صورت گرفته است كه البته طبق معاينه كارشناسان ما 3 قلاده شير در وضعيت بهداشتي مناسبي به سر نمي برند.
وي تأكيد كرد: صاحب بچه شيرها خود را به سازمان حفاظت محيط زيست معرفي كرده است و اداره كل محيط زيست استان تهران اقدامات قانوني را انجام داده و فرد متخلف را به مراجع قضايي معرفي كرده است و منتظر حكم مراجع قضايي در اين خصوص هستيم .
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها