کد خبر: ۳۱۸۱۶۷
زمان انتشار: ۱۰:۰۸     ۰۷ خرداد ۱۳۹۴
فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی :
یک فرمانده ارشد رژیم صهیونیستی در سخنانی با رد خطر از جانب سامانه دفاعی اس _ ۳۰۰ مصر، بزرگترین تهدید «راهبردی، عملیاتی» تل‌آویو را در این زمینه از جانب ایران دانست.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس ، سرلشگر «امیر اشل» فرمانده نیروی هوایی رژیم اسرائیل روز چهارشنبه در حاشیه نشست، نگرانی‌ها مبنی بر دستیابی مصر به سامانه دفاع موشکی اس _300 را کم اهمیت دانست.

به‌ نوشته خبرگزاری «رویترز»، رسانه‌های روسی هفته گذشته گزارش‌هایی مبنی بر تجهیز مصر به سامانه دفاع موشکی «آنتی‌ _2500» ، که نوعی دیگر از  سامانه دفاعی اس _ 300 است را منتشر کردند. هرچند که مقام‌های روسی و مصری به طور رسمی این اخبار را تایید نکردند.

فرمانده نیروی هوایی اسرائیل به خبرنگاران در این باره گفت: «اس _ 300 های ایران چالشی بسیار بزرگ برای ما است. این مشکلی راهبردی، عملیاتی است.»

فرمانده نیروی هوایی اسرائیل در ادامه گفت: «هر کسی که سامانه اس _ 300 را دارد احساس وضعیت امنی دارد زیرا می‌تواند با دفاع قابل قبول حالتی تهاجمی‌تر بگیرد.»

وی در ادامه و در پاسخ به سئوال خبرنگاران مبنی بر نگرانی‌ها درباره موشک‌های اس _300 مصر گفت: «شما مرا دست می‌اندازید؟ ما که با مصر در  وضعیت صلح به سر می‌بریم.»

یک مقام ارشد ارتش اسرائیل نیز در همین رابطه و در اوائل ماه جاری گفته بود: «ما همگی موافق رفع نیازهای مصر از سوی آمریکا برای مقابله با اقدام‌های ضد خرابکارانه هستیم. مشکل ما با موشک‌های اس _ 300 مصر این است که آن‌ها هیچ کاری را برای قاهره جهت مقابله با اقدام‌های ضد تروریستی انجام نمی‌دهند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها