کد خبر: ۳۱۸۵۳۷
زمان انتشار: ۰۹:۲۹     ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ايسنا، آديداس با استفاده از تکنولوژي روز کفش‌هاي ورزشي طراحي کرده است که انرژي را به بدن ورزشکار بازمي‌گرداند و از هدر رفتن آن جلوگيري مي‌کند.
کمپاني آديداس کفش‌هايي را براي ورزشکاران ارائه داده که از هدر رفتن انرژي جلوگيري مي‌کنند. ورزشکاراني همچون بسکتباليست‌هاي NBA فعاليت زيادي دارند و انرژي زيادي را صرف بازي مي‌کنند.

در ماه جولاي امسال اين کفش‌ها با نام تجاري crazy light boost وارد بازار مي‌شوند. همانطور که نام اين کفش‌ها نشان مي‌دهد، وزن سبکي دارند، سطح صيقلي دارند و از طراحي پيشرفته‌اي برخوردارند. در قسمت کفه اين کفش‌ها کپسول‌هاي کوچکي قرار دارند که از ترموپلاستيک پلي اورتان ساخته شده‌اند. اين کپسول‌ها باعث مي‌شود که انرژي هدر نرود و به بدن ورزشکار برگردد. اين کفش نسبت به کفش‌هاي قبل آديداس حدود 13 درصد بيشتر از هدر رفتن انرژي جلوگيري مي‌کند.

اين کفش‌ها اولين کفش‌هاي مناسب براي بسکتباليست‌ها هستند که از تکنولوژي primeknit استفاده مي‌کنند. در اين تکنولوژي قسمت رويه کفش از الياف خاص ترکيبي ساخته شده که باعث مي‌شود کفش کاملا به شکل قالب پا باشد. بدين ترتيب پا احساس راحتي و انعطاف‌پذيري بيشتري دارد.

اين کفش در سه رنگ به بازار ارائه مي‌شود و قيمت آن 140 دلار است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها