کد خبر: ۳۱۸۵۷
زمان انتشار: ۱۱:۴۱     ۰۳ دی ۱۳۹۰

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، دنيزلي 62 ساله كه قرار است از نيم فصل دوم هدايت قرمزپوشان تهراني را بر عهده گيرد، امروز ظهر و پس از جلسه با محمد رويانيان قرارداد يك و نيم ساله خود را به امضا خواهد رساند.

اين مربي ترك تبار پس از امضاي قرارداد، ساعت 16 امروز در هتل آزادي پاسخگوي خبرنگاران خواهد بود. قرار است از فردا پرسپوليس تمريناتش را با هدايت دنيزلي آغاز كند.

اين براي دومين بار است كه دنيزلي هدايت پرسپوليس را بر عهده مي‌گيرد. او پيش از اين يك بار در فصل 86‌ـ 85 هدايت پرسپوليس را بر عهده داشت. هر چند او نتوانست مقامي را پرسپوليس به ارمغان بياورد، اما به خاطر بازي‌هاي زيبايي كه پرسپوليس در زمان او انجام ‌داد،‌ محبوبيت فراواني در ميان هواداران پرسپوليس پيدا كرد.

دنيزلي در 30 بازي كه هدايت سرخپوشان را بر عهده داشت به 14 پيروزي رسيد و 11 تساوي و پنج شكست در كارنامه اين مربي ثبت شد كه ميانگين 46.47 درصد پيروزي آماري است كه دنيزلي با سرخپوشان به ثبت رساند.

او پيش از حضور جديدش در پرسپوليس در سال‌هاي 2008 تا 2010 هدايت تيم بشيكتاش تركيه را بر عهده داشت و توانست اين تيم را در سال نخست به قهرماني در رقابت‌هاي ليگ و جام حذفي برساند.

او همچنين در سال 2000 از سوي فدراسيون جهاني تاريخ آمار فوتبال به عنوان يازدهمين مربي برتر دنيا انتخاب شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها