يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۸۶۰۰
زمان انتشار: ۱۱:۵۵     ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانک سپه: حسین صلواتی در خصوص لزوم به روز رسانی نسخه مرورگر وب توسط مشتریان گفت: از تاریخ 15 خرداد ماه 1394 نمایش سایت بانکداری اینترنتی سپه تنها بر روی مرورگرهای به روز شده امکان پذیر خواهد بود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه: رییس اداره کل خدمات فناوری اطلاعات و توسعه بانکداری نوین با بیان اینکه نمایش این سایت از نیمه خرداد ماه برای مرورگرهای قدیمی امکان پذیر نمی‌باشد افزود: تمامی مشتریان اینترنت بانک سپه باید نسبت به روز رسانی نسخه مرورگر وب کامپیوتر خود به آخرین نسخه اقدام کنند.
براساس این گزارش صلواتی خاطر نشان کرد: در صورتی که مشتریان از سیستم عامل windows xp استفاده می‌کنند، لازم است سیستم عامل خود را حداقل تا نسخه windows xp servicepack 3 یا ویندوز 7 ارتقا دهند.
وی گفت: با ارتقای نسخه مرورگر، سرعت بارگزاری صفحه‌های وب بیشتر از نسخه قبل خواهد بود و با ارتقای امنیت مرورگر وب، اشکالات نرم افزاری به حداقل خواهند رسید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها