کد خبر: ۳۱۸۶۴۰
زمان انتشار: ۱۴:۴۸     ۱۴ خرداد ۱۳۹۴
عضو هیات مدیره استقلال ادعا کرد که هیچ کسی در این باشگاه با علیرضا منصوریان مذاکره نکرده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل ازجام نیوز، علیرضا منصوریان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با ذوب‌آهن در فینال جام‌حذفی ادعا کرد که در حد یک دقیقه برای فصل بعد با استقلالی ها مذاکره کرده است. منصور پورحیدری در واکنش به این صحبت گفت: مگر علیرضا منصوریان نگفته که با او مذاکره کرده اند؟ از او می‌ پرسیدند که چه کسی با او مذاکره کرده است. از باشگاه استقلال هیچ کس با منصوریان مذاکره نکرده است.

او ادامه داد: ما هرگز به خودمان اجازه نمی‌ دهیم با مربی تیمی که با باشگاهی دیگر قرارداد دارد و فردا قرار است فینال جام‌حذفی را برگزار کند، مذاکره کنیم. این کار هرگز در شخصیت من نیست و با قدرت می‌ گویم که هیچ کس با علیرضا منصوریان مذاکره ای نکرده است. شاید یک هوادار به سرمربی نفت‌تهران پیشنهاد داده اما من هرگز این کار را نکرده ام.

عضو هیات مدیره استقلال در مورد اینکه هیچ کدام از مربیان از پیشنهاد از باشگاه استقلال خبر ندارند هم گفت: شاید از جایی به آنها گفته شده که بگویند ما خبر نداریم اما برنامه همه آنها الان در باشگاه است و من می‌ توانم آن را به شما نشان دهم.

پورحیدری امیدوار است تماشاگران استقلال فردا برای حمایت از منصوریان به استادیوم بروند: امیدوارم فردا تماشاگران استقلال برای حمایت از تیم نفت و علیرضا منصوریان به استادیوم بروند و نفت‌تهران را تشویق کنند. به هر حال منصوریان یک استقلالی است و نیاز به حمایت تماشاگران دارد.

او در پایان گفت: فینال جام‌حذفی بازی ای است که دو تیم خوب در آن بازی می‌ کنند و من فکر می‌ کنم تیمی که می‌ خواهد جام را بالای سر ببرد باید بسیار باهوش عمل کند. فکر می‌ کنم فردا بازی کم گلی می‌ شود و دو تیم از تک موقعیت هایشان می‌ توانند استفاده کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها