کد خبر: ۳۱۸۶۶۵
زمان انتشار: ۱۹:۲۷     ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
برادر رئیس‌جمهور سابق و نامزد احتمالی انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا در ادامه اظهاراتش علیه مواضع دولت باراک اوباما او را متهم کرد که هیچ استراتژی برای مقابله با داعش ندارد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس ، برادر رئیس‌جمهور سابق آمریکا و نامزد احتمالی انتخابات ریاست جمهوری آتی این کشور از اوباما به دلیل فقدان استراتژی مقابله با داعش انتقاد کرد.

در حالی که فعالیتهای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا تشدید شده، جب بوش که البته هنوز رسما نامزدی خود برای شرکت در انتخابات ۲۰۱۶ را اعلام نکرده، در یک مصاحبه نظراتش را ابراز کرد.

برادر رئیس‌جمهور سابق آمریکا که از چندی پیش محور انتقادات و حملاتش را دولت باراک اوباما و مواضع داخلی و خارجی آن قرار داده است، این بار در مصاحبه با شبکه سی‌بی‌اس از رویکرد کاخ سفید در قبال داعش انتقاد کرد.

جب بوش گفت که برای مقابله با داعش باید استراتژی داشت اما دولت آمریکا در حال حاضر هیچ استراتژی برای مقابله با داعش ندارد.

بوش در این مصاحبه در پاسخ به سوالی درباره ورود رسمی به عرصه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پاسخ روشنی نداد و تاکید کرد: «امیدوارم که در انتخابات شرکت کنم و امیدوارم که در آینده نزدیک در این رقابت شرکت کنم».

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها