کد خبر: ۳۱۹۳۵۵
زمان انتشار: ۱۳:۵۹     ۱۷ خرداد ۱۳۹۴
مهدوي‌كيا:
بازيكن سابق پر‌سپوليس با ابراز گلايه از وضعيت مبهم اين باشگاه و طرح نگراني‌هايي براي از دست رفتن زمان جهت آماده سازي تيم در فصل پانزدهم، مي‌گويد پرسپوليس همچون تيم‌هاي بزرگ نياز به ستاره دارد.
به گزارش پایگاه 598، مهدي مهدوي كيا در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشي‌ ايسنا، درباره وضعيت‌ اين روزهاي تيم پر‌سپوليس، اظها‌ر كرد: با توجه به شرايطي كه پر‌سپوليس اين روزها دارد قطعا همه نگران وضعيت اين تيم هستند. اگر در روند واگذاري باشگاه تكليف مشخص مي‌شد الان همه مي‌دانستند كه با چه كسي طرف هستند و مربي تيم مي‌دانست كه با چه كسي طرف است و الان وضعيت بهتر از اين بود.

وي افزود: دوران بدنسازي و آماده سازي پيش فصل دوران مهمي براي يك تيم محسوب مي‌شود. پر‌سپوليس نبايد اين دوران را از دست بدهد. اگر اين زمان از دست برود ديگر قابل جبران نيست و در طول فصل صدمات بدي را به تيم وارد مي‌كند. ما هم به عنوان يك هو‌اد‌ا‌ر پر‌سپوليس نگران آينده اين تيم هستيم اما اين تيم در حال‌ حاضر شرايط خيلي بدي را دارد. برانكو بايد وضعيت خود را بداند و براي تيم بر‌نامه‌ريزي كند.

بازيكن سابق پر‌سپوليس تصريح كرد: مسئولان وزارت ورزش و جوانان بايد هر‌ چه‌ ز‌و‌د‌تر تكليف پر‌سپوليس را مشخص كنند. اگر زمان بگذرد ديگر با هيچ چيزي اين زمان بر نخواهد گشت. آنها بايد ساختاري را بيانديشند تا پر‌سپوليس در فصل آينده ضربه‌ نبينند. اكثر تيم‌ها در حال‌ حاضر روند آماده سازي خود را با بر‌نامه‌اي كه از قبل تدوين كرده‌اند طي مي‌كنند اما متاسفانه پر‌سپوليس هيچ برنامه‌اي ندارد.

مهدوي كيا هم‌چنين به فصل نقل و انتقالات اشاره كرد و گفت: اميدوارم كه مسئولان پر‌سپوليس در فصل نقل و انتقالات بازيكنان مدنظر مربي تيم را جذب كنند. تيم‌هاي بزرگ همچون پر‌سپوليس نياز به ستاره دارند. در تيم‌هاي بزرگي همچون بارسلونا و ر‌ئال‌ ماد‌ريد ستاره‌ها تعيين كننده هستند. البته نبايد فراموش كنيم كه اهداف مربي در جذب بازيكن فوق‌العاده‌ مهم است.

او هم‌چنيبن درباره آخرين وضعيت آكادمي كيا نيز اظها‌ر كرد: تورنمنت خوبي را در اروپا پشت سر گذاشتيم و بازيكنان‌مان تجربيات خوبي را به دست آوردند. در حال‌ حاضر هم كه تورنمنت به پايان رسيده است و به ايران باز گشته‌ايم تمرينات تيم‌مان ا‌د‌ا‌مه‌ دارد و قصد داريم هر دو الي سه ماه يك بار در يك تورنمنت اروپايي شركت كنيم، زيرا قصد داريم با شركت در تورنمنت هاي معتبر تجربيات زيادي را به بازيكنان‌مان منتقل كنيم.

وي افزود: ما بازيكنان نونهال را رها نمي‌كنيم و قصد داريم آنها را در آكادمي خودمان نگه داريم تا تمرين كنند و روز به روز به پيشرفت خود ادامه دهند. اين‌ها آينده‌ي فو‌تبا‌ل ايران هستند كه بايد بر روي آنها سرمايه‌گذاري كنيم. بايد تجربيات بيشتري در سطح بين‌المللي به دست بياروند تا در آينده فو‌تبا‌ليست‌هاي بزرگي شوند. بازيكن يازده ساله وقتي در تورنمنت بزرگي شركت مي‌كند شكست و پيروزي را مي‌بيند و طعم همه مسائل فو‌تبا‌ل را مي‌چشد. بازيكنان در سن يازده سالگي اين تجربيات را كسب مي‌كنند كه در آينده اين تجربيات براي آنها ارزشمند خواهد بود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها