أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۹۴۳۵
زمان انتشار: ۰۹:۳۳     ۱۸ خرداد ۱۳۹۴
چندین سال است که واعظ آشتیانی و فتح‌الله‌زاده‌، دو مدیر پیشین استقلال، در مصاحبه‌های مختلف به انتقادات سختی از هم می‌پردازند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از  بانک ورزش، این‌بار در حالی که از گوشه و کنار صحبت‌هایی مبنی بر حضور مجدد فتح‌الله‌زاده‌ در استقلال به گوش می‌رسد، واعظ بازهم او را رها نکرده. او اعلام کرده:« آنهایی که باشگاه استقلال را خصوصاً در چهار فصلی که قبل از فصل گذشته بود، به این روز انداختند حالا مدعی بازگشت به استقلال شده‌اند.» بی‌انصافی‌ست علت حال ناخوش استقلال را یک نفر بدانیم. آن‌هم فتح‌الله‌زاده‌‌ای که در نقل و انتقالات خوب عمل می‌کند و جام هم کم نیاورده. به هر حال دعواها و مصاحبه‌های این چنینی دردی از استقلال دوا نمی‌کند. شاید بهتر باشد مدیران سابق، دست از دشمنی برداشته و برای موفقیت استقلال تلاش کنند یا حداقل با حاشیه سازی، سنگ اندازی نکنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها