کد خبر: ۳۱۹۸۷۹
زمان انتشار: ۱۱:۱۸     ۲۰ خرداد ۱۳۹۴
به گزارش پایگاه 598 ، کیهان نوشت: خبر روزنامه زنجیره‌ای شرق درباره عضویت صفار هرندی، فتاح و لنکرانی در حزب موسوم به یکتا تکذیب شد.

پرویز فتاح و حسین صفار هرندی که نام‌شان در گزارش به عنوان اعضای حزب «یکتا» آمده بود ضمن ارسال توضیحی برای روزنامه شرق، حضور خود را در این حزب تکذیب کردند.

در تکذیبیه پرویز فتاح آمده است: «رئیس کمیته امداد امام(ره) در قالب جبهه یاران کارآمدی و تحول ایران اسلامی، فارغ از هرگونه داوری ایجابی یا سلبی نسبت به رویکرد نویسنده محترم مقاله و ضمن احترام به همه عزیزان و مدیرانی که اسامی آنها در مقاله مذکور آمده است، به آگاهی می‌رساند آقای مهندس فتاح تاکنون هیچ گونه حضوری در جلسات مورد اشاره نداشته و به دلیل ضرورت پرهیز از ورود کمیته امداد امام(ره) به عرصه مسائل سیاسی،  جناحی و انتخاباتی و لزوم تمرکز همه جانبه برانجام مأموریت‌های واگذار شده از سوی رهبر معظم انقلاب به کمیته امداد، هیچ‌گونه قصدی برای حضور در گروه‌ها، احزاب و جریانات سیاسی را ندارد.»

همچنین محمد حسین صفار هرندی با تکذیب دروغ‌پردازی شرق تأکید کرد: بنده در تمام دوران عمرم هرگز عضو هیچ حزب و تشکیلات سیاسی نبودم و امروز هم عضویت در مجموعه‌ای با عنوان «جبهه یاران کارآمدی و تحول ایران اسلامی» را قویاً تکذیب می‌کنم. اگرچه اکثر افراد نامبرده شده در این گزارش را که همکاران من در دولت نهم و یا عضو دولت دهم بوده‌اند با ویژگی کارآمدی و شایستگی‌های گوناگون می‌شناسم و به ایشان احترام می‌گذارم. به عنوان عضوی از خانواده مطبوعات و همکار حرفه‌ای اجازه می‌خواهم که تولید و انتشار این شایعه و ادعای بی‌اساس در آن روزنامه را گواهی بر صدق تیتر دیگر مندرج در همین شماره شرق تلقی کنم که نوشته شده: «عده‌ای با شایعه کاسبی می‌کنند.»

شرق در توجیه رفتار غیرحرفه‌ای خود - با منطق هدف، وسیله را توجیه می‌کند - مدعی شد مطلب مذکور را از سایت جماران گرفته است. در این میان معلوم نیست سایت راه‌اندازی شده به نام بیت حضرت امام(ره) چرا باید در کار شانتاژ و شایعه‌پردازی زنجیره‌ای‌ها شریک شود.

یادآور می‌شود کامران باقری لنکرانی نیز با تکذیب خبر شرق تصریح کرد در حزب یاد شده حضور ندارد و عضو جبهه پایداری است.
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها