کد خبر: ۳۲۰۵۰۰
زمان انتشار: ۱۲:۱۱     ۲۴ خرداد ۱۳۹۴
جلال حسینی خوشکه بیجاری بازیکن 34 ساله ای که به زودی به بازی ملی شماره صد خود می‌ رسد در حالی به پرسپولیس برمی گردد که طی دوران لیگ‌برتر برای ملوان، سایپا، سپاهان و پرسپولیس بازی کرده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ورزش سه، جلال حسینی در حالی با بازگشت به پرسپولیس سومین سال حضورش در تیم پرسپولیس را سپری می‌ کند که 3 فصل در ملوان، 4 فصل در سایپا، 4فصل در سپاهان و 2 فصل در پرسپولیس بازی کرده است. او در سال 1383 بعد از آنکه برای حضور در تیم پرسپولیس اعلام علاقه کرد، با آمادگی مسوولان باشگاه پرسپولیس برای جذبش مواجه شد اما واسطه های فوتبال بجای او سیدمحمد حسینی تیم ابومسلم را نزد علی پروین برده و با این اظهارنظر تاریخی علی پروین مواجه شدند که ما آن حسینی مودار را می‌ خواستیم نه حسینی بی مو را!

همان زمان بیژن ذوالفقارنسب سرمربی وقت سایپا با تیزهوشی جلال حسینی را به سایپا برد. بعد از دوران بازی در سایپا او به تیم سپاهان رفت و در بهار سال 91 با دلخوری از جمع سپاهانی ها جدا شد و با این ادعا به پرسپولیس رفت که از ابتدا علاقه به حضور در پرسپولیس را داشته ام.

او در سال 90 هم در یک قدمی حضور در پرسپولیس بود، زمانی که حبیب کاشانی مدیرعامل وقت پرسپولیس آماده جذب سیدمهدی رحمتی بود، مهدی رحمتی به جز شرط مالی یکی دیگر از شرط های حضورش در پرسپولیس را حضور جلال حسینی در این تیم اعلام کرد که البته پرسپولیسی ها که در آن مقطع محمد نصرتی، شیث رضایی و سپهر حیدری را داشتند از جذب رحمتی و جلال حسینی انصراف دادند. در واقع می‌ توان گفت جلال حسینی زادگاهش بندرانزلی است اما به جز تیم شهرش در بین تیم های دیگری که در آن بازی کرده علاقه بیشتری برای حضور در تیم پرسپولیس دارد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها