کد خبر: ۳۲۰۶۱۹
زمان انتشار: ۰۹:۲۷     ۲۵ خرداد ۱۳۹۴
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، سکوت رسانه‌ای معاونان وزیر ارتباطات همواره مورد انتقاد رسانه‌ها و خبرنگاران است که در نتیجه همواره وزیر ارتباطات در همه مراسم‌ و رویدادهای خبری در تمام حوزه‌ها به جای معاونان خود، پاسخگوی رسانه‌ها و افکار عمومی است، اما این بار لغو حضور وزیر ارتباطات در یک رویداد خبری با موضوع 5G به دلیل سفر یکباره به استان اراک و سیستان و بلوچستان، جنجال برانگیز شد.

در این مراسم علی اصغر عمیدیان معاون وزیر ارتباطات دلیل عدم حضور وزیر را اعلام و سپس سخنرانی کرد؛ پس از اتمام برنامه خبرنگاران برای پرسش و پاسخ درباره موضوعات روز از جمله تعرفه تلفن ثابت و توسعه 3G و 4G توسط اپراتورهای موبایل، به سراغ این معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی رفتند.

این معاون وزیر پس از پاسخ‌گویی صبورانه به دوربین رسانه تصویری، در حالی که خبرنگاران دور او جمع شده‌ بودند، ناگهان به سرعت جمع خبرنگاران را ترک کرد و در پاسخ به اعتراض خبرنگاران که هنوز سؤالی پرسیده نشده، با حفظ فاصله و همچنان که دور می‌شد، می‌گفت: «من وقت ندارم.». پیش از این نیز چنین برخوردهای نامتعارفی از سوی این معاون وزیر در برخورد با خبرنگاران سر زده‌ است که در برهه‌ای از زمان به دلیل شدت انتقادها تغییراتی در برخورد این معاون وزیر دیده می‌شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها