کد خبر: ۳۲۰۷۹۸
زمان انتشار: ۰۹:۲۴     ۲۶ خرداد ۱۳۹۴
لازم به ذکر است نماز مرحوم توسط حجت الاسلام والمسلمین فرازی قرائت خواهد شد و پس از تدفین حجت الاسلام والمسلمین مصلحی سخنران مراسم بوده و برادر ارجمند نادی به ذکر مصیبت اباعبدالله علیه السلام خواهند پرداخت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از رجا ، مراسم تدفین پیکر مجاهد محقق و روشنگر عرصه عزت و استقلال کشور حجت‌الاسلام مهدی مطلبی فردا سه‌شنبه ۲۶ خرداد‌ماه ۱۳۹۴ ساعت ۱۰ صبح در صحن بقعه متبرکه امام‌زادگان سیدجعفر و حمیده خاتون واقع در خیابان اشرفی اصفهانی باغ فیض برگزار می‌شود. 
لازم به ذکر است نماز مرحوم توسط حجت الاسلام والمسلمین فرازی قرائت خواهد شد و پس از تدفین حجت الاسلام والمسلمین مصلحی سخنران مراسم بوده و برادر ارجمند نادی به ذکر مصیبت اباعبدالله علیه السلام خواهند پرداخت.
حضور مردم همیشه در صحنه برای سپاسگزاری از این روحانی استکبار ستیزمایه آرامش بستگان آن مرحوم و دلسردی وادادگان و مستکبران خواهد بود.
مرکز گفتمان انقلاب اسلامی در پی درگذشت مجاهد محقق و روشنگر عرصه عزت و استقلال کشور حجت‌الاسلام مهدی مطلبی پیام تسلیت صادر کرد.
متن پیام به شرح ذیل است؛
برای روشنگری باید سوخت و این سوختن است که پروانه‌ها را جلب می‌کند.
اگر دغدغه راه داشته باشی، قرار و سکون معنا ندارد و کسی تو را به وظیفه‌ای نمی‌خواند بلکه شوق رسیدن به هدف و عشق به پرچمدار، تو را به پیش رانده و عماروار از دل مردم برخاسته و با مردم و برای مردم، در راستای رضای حق گام برمی‌داری و بدان که این انقلاب به خون‌ جان و خون دل شکوفه می‌دهد.
ما آموخته‌ایم که هر از چند گاهی طوفان زمستانی استکبار از جدارهای بی‌دوام راهی به خانه پیدا می‌کند و گرمای ایمان اهالی خانه را به دلسردی می‌کشاند و برخی به جای صیانت از اندوخته‌‌ها مرعوب هوهوی باد گیج می‌شوند اما در این میان هستند مردانی که خود را سپر بلا کرده و هیاهوی گنگ باد را به زوزه کفتارها بدل کنند چرا که خون دل سرد نمی‌شود و آنها دلگرمی اهالی خانه‌اند.
مجاهد محقق و روشنگر عرصه عزت و استقلال ایران اسلامی حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ مهدی مطلبی همواره در صف اول استکبار ستیزی برای حفظ نماد خواستن ملت ایران در قالب دستاوردهای هسته‌ای پرتلاش و خستگی ناپذیر بود و در همین راه نیز جان خود را تقدیم به آرمان‌های ایران اسلامی کرد.
مرکز گفتمان انقلاب اسلامی آرزوی علّو درجه و همنشینی با شهدای گرانقدر را برای این مجاهد ولایتمدار دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها