يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۲۰۹۰۲
زمان انتشار: ۱۵:۰۶     ۲۶ خرداد ۱۳۹۴
فولادگر در تذکری شفاهی در صحن علنی مجلس:
نماینده مردم اصفهان در مجلس با انتقاد از گره‌ زدن اقتصاد ملی به نتیجه مذاکرات هسته‌ای گفت:‌ تحریم‌ها بر اثر تقویت تولید داخل بی‌اثر می‌شود.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس ، حمیدرضا فولادگر نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی صبح امروز سه‌شنبه در تذکر شفاهی در صحن علنی مجلس با اشاره به ضرورت حمایت از تولید ملی برای تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: با این روال که پیش می‌رویم معلوم نیست به کجا برسیم.

وی با اشاره به اینکه گره زدن مسائل اقتصادی کشور به نتیجه مذاکرات هسته‌ای جز معطل کردن تولیدکنندگان نتیجه‌ای در بر ندارد، تصریح کرد: ما باید به رفع موانع تولید و آئین‌نامه‌های زائد اقدام کرده و قانون بهبود کسب و کار را سریع‌تر اجرایی کنیم.

فولادگر بی‌نتیجه بودن تحریم‌ها را نتیجه حمایت از تولید داخل خواند و در بخش دیگری از تذکر خود با اشاره به استیضاح شهردار اصفهان در روزهای اخیر گفت: یکی از استیضاح کنندگان مصاحبه کرده و گفته است که شهردار به علت تخلفات مالی استیضاح شده است. در حالیکه اینگونه نبوده و ایشان را به عنوان مدیری پاکدست و نمونه معرفی کرده‌اند که پیش از آن نیز در دانشگاه‌های اصفهان زبانزد بوده است و اگر هم تخلفی در گوشه‌ای از شهرداری رخ داده باشد دادگستری به آن رسیدگی خواهد کرد.

فولادگر با رد این مطلب که دعوت وی به شهر قم ناشی از مسائل جناحی است، افزود: همه نمایندگان قم، روحانیون و استاندار پیگیر دعوت ایشان به قم بودند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها