أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۱۲۸۹
زمان انتشار: ۰۴:۵۳     ۲۹ خرداد ۱۳۹۴
ابهامات یک بیانیه مشکوک با امضاء خانواده های شهدا:
از طرفی ارقام و آمارهای متفاوت امضاء کنندگان این بیانیه بر روی خروجی رسانه ها و نیز تکذیبیه برخی از خانواده شهدا از امضاء این بیانیه، گمانه های بسیاری را در خصوص استفاده ابزاری جریان سیاسی که در روزهای گذشته نتوانسته عصبانیت خود را از حضور حماسی مردم در تکریم شهدای تازه تفحص شده پنهان کند، از اسم خانواده معظم شهدا برای کم رنگ نمودن پیام حماسه 26 خرداد به وجود آورده است.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، روز گذشته خبرگزاری ایرنا متعلق به دولت با انتشار بیانیه ای با عنوان "محکومیت 110 خانواده شهيد در اعتراض به سوءاستفاده از مراسم تشييع پيکر شهداي غواص" خبر از اعتراض تعدادی از خانواده شهدا به شعارهای سر داده شده در این مراسم در جهت اهداف و اغراض سیاسی و جناحی داد.

این خبر که به سرعت در رسانه های داخلی بازنشر داده می شد در مدت زمان کمتر از یک ساعت به عنوان تیتر اصلی رسانه های ضد انقلاب و معاند تبدیل شد و حتی رسانه های خارجی هم به بازنشر این بیانیه پرداختند.

دقایقی پس از انتشار بیانیه اولیه ایرنا در اقدامی عجیب تعداد اسامی و امضاهای این بیانیه را از 110 امضا به 175 خانواده شهید تغییر داد و این در حالی بود که این خبر در رسانه های گوناگون داخلی با اعدادی چون 110، 175 و 140 امضاء منتشر گردید.

اما ساعتی بعد یکی از فرزندان شهدای که نام وی ذیل این بیانیه درج گردیده بود در گفتگو با سایت آرمان کرمان ضمن تکذیب امضاء این بیانیه توسط وی نسبت به بی اخلاقی صورت گرفته در انتشار نام این خانواده شهید گلایه نمود.

روح الله علیرضایی ماهانی فرزند شهید اکبر علیرضایی که نام وی به عنوان نفر 56 در این بیانیه مجهول درج شده است در این خصوص می گوید: بنده امروز صبح از طریق چند نفر از دوستان مطلع شدم که چنین بیانیه‌ای با امضای ۱۷۵ نفر از خانواده معظم شهدا بر روی تعدای از سایت‌ها قرار گرفته که اسم بنده هم بدون اطلاع حقیر جزو امضاء کنندگان این بیانیه بود که خبر منتشر شده با امضاء بنده در برخي رسانه ها ساختگي و كذب محض است و حق قانونی خودم می‌دانم تا در این زمینه پیگیری کنیم.

وی ضمن گلایه از جعل نام وی ذیل این بیانیه اظهار می داشته است: بنده معتقدم که تفحص این ۲۷۵ شهید، مخصوصا ۱۷۵ شهید غواص که با دست بسته پیدا شده‌اند در این مقطع از زمان حرف‌های زیادی را برای ملت و دولت‌مردان ما دارد و آن اینکه با دست بسته زنده به گور شدیم اما ذلت نپذیرفتیم و سازش نکردیم.

حال از طرفی ارقام و آمارهای متفاوت امضاء کنندگان این بیانیه بر روی خروجی رسانه ها و نیز تکذیبیه برخی از خانواده شهدا از امضاء این بیانیه، گمانه های بسیاری را در خصوص استفاده ابزاری جریان سیاسی که در روزهای گذشته نتوانسته عصبانیت خود را از حضور حماسی مردم در تکریم شهدای تازه تفحص شده پنهان کند از اسم خانواده معظم شهدا برای کم رنگ نمودن پیام حماسه 26 خرداد به وجود آورده است.

همچنین مواضع سیاسی برخی از اسامی امضاء کنندگان این بیانیه که در فتنه سال 88 به حمایت از سران فتنه می پرداختند و بیانیه های متعددی را نیز در حمایت از فتنه گران امضاء نموده اند اعتبار و نیت تهیه کنندگان این بیانیه را مورد تشکیک جدی قرار می دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۸ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۴
۰
۰
قوه قضاییه کجاست تا عاملان این توهین به نظام را در اسرع وقت پیگدری کند هتک حرمت یعنی چه
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها