کد خبر: ۳۲۱۶۳۹
زمان انتشار: ۱۱:۴۹     ۳۱ خرداد ۱۳۹۴
تیم ملی والیبال ایران دومین بازی از دور برگشت لیگ جهانی 2015 را در تهران مقابل تیم ملی والیبال آمریکا برگزار خواهد کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ تیم ملی والیبال آمریکا در حالی خود را برای برگزاری چهارمین نبردش مقابل ایران آماده می‌کند که در بازی نخست خود در تهران نخستین باختش را در کارنامه سال 2015‌ میلادی‌اش به ثبت رساند.

باز هم ورزشگاه آزادی شاهد درخشش بلندقامتان کشورمان خواهد بود٬‌ آن‌هایی که تا پیش از بازی با روسیه به دلیل کسب 4 باخت متوالی مورد آماج برخی منتقدان قرار گرفته بودند بدون توجه به این صحبت‌ها همچنان کارشان را پرقدرت دنبال کرده و با شکست قهرمان المپیک شرایط را برای ادامه حضور در لیگ جهانی تغییر دادند.

3 برد اخیر توانست روحیه بازیکنان را تا حد قابل توجهی دگرگون کند آنهایی که تا پیش از دیدار تهران در صحبت‌هایشان برق ناامیدی موج می‌زد و گاهی هم از سقوط به سطح پایین‌تر هراس داشتند حالا به دنبال راهیابی به مرحله نیمه‌نهایی و صدرنشینی هستند.

"یار تو دلی" والیبال هم که در بازی نخست کاری کرد کارستان!‌ بازیکنان هر کدام میلیون‌ها مشوق و به قول کودکی‌ها "یار تو دلی"داشتند و در شرایط سخت حمایت آن‌ها به کمک بازیکنان می‌آمد و مانع از افت روحی شاگردان کواچ می‌شد.

بوبو که همانند تیم ایران در لیگ جهانی یک مربی جوان و جویای نام است به خوبی توانست با همدلی که بین بازیکنان ایجاد کرده بود شرایط سخت را مدیریت کرده و تیم را از نوسان خارج کند.

آمریکایی‌ها که نخستین باخت خود را در تهران مقابل ملی‌پوشان کشورمان تجربه کردند به منظور جلوگیری از تکرار این نتیجه و ادامه یکه تازی خود در صدر جدول رده‌بندی٬ باید در بازی دوم با تمرکز کافی کار را دنبال کنند.

به طور حتم بازیکنان بزرگ و باتجربه قهرمان دوره قبل برای جبران شکست برنامه‌های اسپراو را به خوبی اجرا خواهند کرد. تیلور ساندر و اندروسون در دیدار نخست به خوبی مهار شدند باید دید برای رهایی از دیوار دفاعی ایران چه برنامه‌ای را در دستور کار خود دارند در مقابل هم شاگردان کواچ که نوار بردهای آمریکایی‌ها را قطع کردند٬ می‌خواهند این تیم تهران را دست خالی ترک کند. به همین منظور با تمرین سبکی که قبل از رویارویی دوم داشتند به نوعی ریکاوری کرده و با انگیزه بالا هدفشان را ثبت دومین باخت یانکی‌ها در لیگ جهانی 2015 قرار دادند.

حضور تماشاگران در سالن 12 هزارنفری آزادی و حمایت بی وقفه آن‌ها شرایط بازی نخست را برای میهمان سخت کرد به طوری‌که نقطه قوت (سرویس) بازیکنان این تیم به ضعیف‌ترین بخش کارشان تبدیل شد.

این دیدار با حمایت تماشاگران که همان یاری است که در دل تک تک بازیکنان جای دارد گرمایی رادر سالن آزادی سوزان تر از آتش برای یانکی هایی می سازند که لرزش را در گرما حس کردندو اقتدار والیبال ایران برایشان مسجل شد،امشب ساعت 21 تیر خلاص شلیک می شود.

لرزش یانکی ها با گرمای آمریکایی سوز در بهشت آزادی،امشب ساعت 21

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها