کد خبر: ۳۲۳۴۶۸
زمان انتشار: ۱۱:۲۴     ۰۹ تير ۱۳۹۴
صحبت‌های زیادی در مورد خروج کاپیتان دوم رئال مادرید از این تیم به گوش می‌رسد اما سران این باشگاه به دنبال مدافع دیگری هستند تا او را به سانتیاگو برنابئو بیاورند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، در حالی که سران باشگاه یوونتوس تلاش می‌کنند تا قرارداد لئوناردو بونوچی را تمدید کنند، سر و کله رئال مادرید پیدا شده است و می‌خواهد مدافع این تیم را به برنابئو ببرد. مساله‌ای که سران یووه را نگران کرده است، علاقه زیاد رافائل بنیتس، سرمربی جدید رئال مادرید به مدافع تیم ملی فوتبال ایتالیاست.

 

بنیتس تصمیم گرفته است بونوچی را جانشین سرخیو راموس کند که در هفته‌های اخیر صحبت‌های زیادی در مورد انتقالش به منچستریونایتد انجام شده است. بونوچی در چهار فصل گذشته به همراه یوونتوس عنوان قهرمانی در سری A ایتالیا را کسب کرده است و تا سال 2017 نیز با بیانکونری قرارداد دارد.

 

دستمزد سالیانه بونوچی دو میلیون یورو است و اعلام شده که رئال مادرید قصد دارد پیشنهاد سالیانه چهار میلیون یورو به او ارائه کند. بر اساس اعلام نشریه توتو اسپورت، یوونتوس به زودی پیشنهاد 30 میلیون یورویی خود را برای جذب بونوچی دریافت خواهد کرد.

 

پیش‌تر سران یووتنوس با مدیر برنامه‌های بونوچی دیدار کرده بودند و پیشنهاد تمدید قرارداد با دستمزد سالیانه سه میلیون یورو را نیز به وی ارائه کردند اما بیش از همه، نگران ورود رئالی‌ها برای خرید بونوچی هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها