کد خبر: ۳۲۵۰۹۷
زمان انتشار: ۱۴:۲۴     ۱۶ تير ۱۳۹۴
روسیه اعلام کرد، آمادگی دارد انواع سلاح ها و تجهیزات نظامی را در اختیار ایران قرار دهد. در مذاکرات مسکو و تهران، به طرف ایرانی پیشنهاد شده، فهرست تسلیحات و تجهیزات موردنیاز نیروی دریایی خود را تنظیم و ارائه کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از شبکه خبر،در نمایشگاه بین المللی نظامی و دریایی 2015 روسیه، هیئت های ایران و روسیه در این باره گفتگوهایی کرده اند. 

خبرگزاری تاس نیز به نقل از یک منبع دیپلماتیک و نظامی گزارش داد، مسکو آماده است طیف گسترده ای از تجهیزات دریایی و سلاح در اختیار تهران قرار دهد.

نماینده هیئت ایرانی نیز گفته است، طی مذاکرات بر سر فعال کردن همکاری های نظامی دو جانبه از جمله در زمینه تحویل انواع سلاح صحبت شده و به طرف ایرانی پیشنهاد شده، فهرست تسلیحات و تجهیزات مورد نیاز نیروی دریایی را تنظیم و ارائه کند.

هیئت رسمی ایرانی به سرپرستی دریادار حبیب الله سیاری فرمانده کل ناوگان دریایی با دریادار ویکتور چیرکف فرمانده نیروی دریایی روسیه و مقامات شرکت "روس آبارون اکسپورت" دیدار و درمراسم به آب اندازی زیردریایی دیزلی-برقی "استاری آسکل" شرکت کرد.

گفتنی است روسیه با لغو تحریم تحویل موشک های اس-300 به ایران، دورنمای وسیعی برای فعال سازی همکاری های نظامی دو کشور گشوده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها